Juffen, willen jullie mij helpen?

Voor het afscheid van groep 2 zijn wij op zoek naar een leuk cadeau om de kinderen te laten geven.

Wat vonden jullie leuk om te krijgen?

En wat vonden jullie niet zo leuk?





:-*

Ben geen juf maar weet wel wat de juffen hier een geweldig afscheidskado vonden.

Een klok met als wijzerplaat een foto van de kindjes die afscheid namen en volgens mij stond er ook nog de tekst op het wordt voor ons tijd om naar groep 3 te gaan (bij ons op school is het groep 1 en 2 samen)



En bij het afscheid van mijn dochter vorig jaar hebben ze een grote houten vloerpuzzel gemaakt, met foto’s en voet- en handafdrukken van de kindjes die afscheid namen, die wordt nog regelmatig gemaakt door de kindjes die nu in die klas zitten (waaronder mijn jongste)

Foto-puzzel van internetsite. Dit ligt er alleen aan hoeveel geld er ingezameld is :wink: . Ervoor de weeweewee puntje web print puntje enel :wink:

Kun je heel mooi gebruiken in de klas. Jongste kinderen vinden het leuk om een puzzel te maken waar de oudste leerlingen opstaan. Voor een juf is troep thuis niet altijd leuk :oops: :oops:

O ja, binnen 5 werkdagen had ik hem thuis :mrgreen:

Bedankt voor jullie antwoorden :-*



Een van de moeders kwam met een leuk idee.

Ik ga een soort schilderij maken wat ze als prikbord kunnen gebruiken.

Een plaat zachtboard bekleed ik met een leuk stofje, de lijst maak ik van pur, dan kunnen de kinderen hem beschilderen.

Vanmiddag heb ik mooie foto’s gemaakt die erop komen te hangen en elk kind schrijft/tekent nog iets voor het afscheid.



Zo krijgen de juffen iets leuks om in de klas te hangen en wat ze vaker kunnen gebruiken.