Joy eerste keer PSZ

Nou me kleine meid is vandaag voor het eerst naar de peuterspeelzaal!

Ze ging direct spelen en vond het heel leuk. Te voren heb ik haar vandaag ook een aantal keer verteld wat er ging gebeuren.

Tot ik besprak met de Juf dat ik het afscheid kort zou houden. Of ze het aanvoelde: madame ging huilen! Dus ik zeggen dat ik weg ging. Knuffel en kus en dat ik haar straks weer kwam ophalen.

De juf pakte haar over en ik ging toen gauw weg. Daarnet heeft de Juf me gebeld en alles is goed :inlove: ze was na enkele minuten stil en ging lief spelen. Kan alleen neit stil zitten want is veel te nieuwsgierig, maar dat geeft niets.

De rest hoor ik strakjes wel!

Super hoor :dance: Ze zal het vast reuze naar haar zin hebben gehad. Ik lees het graag :smiley:

Het is heel goed gegaan! :smiley:

Ze moest heel even huilen, naar paar minuten was het over. Ze heeft lekker gespeeld. Was heel nieuwsgierig. Stil zitten kan ze nog niet zo goed, maar dat geeft voor de eerste paar keren nog niet, daarna leren ze het haar ook wel. (thuis moet ze t ook leren laatste tijd indd! dus sluit mooi aan haha)

Toen ik terug kwam. Kwamen ouders binnen en Joy zag dat natuurlijk. Waarschijnlijk zullen de juffen ook wel verteld hebben dat de pappas of mammas kwamen om ze te halen. Dus ze zat zo lekker aan t tafeltje! En gelijk erna zoeken waar ik was. Toen ze me zag was ze zo bij me helemaal knuffelen haha. Maar toen ik vroeg net thuis of ze het leuk had was het ja, spelen, leuk, kindje, spelen, zitten, lope, spelen. zoiets haha! dus vast wel leuk

Super hoor dat het zo goed is gegaan…Op naar de volgende keer :dance: