Ok ik kan niet slapen dus ben maar weer achter de computer gekropen.
Nu heb ik een kei lief Jottum jurkje voor Sanna gezien (hebben binnekort een bruiloft) Maar…hoe valt dat? Sanna is nog steeds een kleintje en de bruiloft is over een maand. Ze past nu net 62 als die normaal valt zeg maar. Dus…valt Jottum groot of klein?
Ik had al een hele mooie jurk gekocht maar dat is maatje 74 en dat gaat ze never nooit niet passen. Ik wil niet dezelfde fout maken vandaar dat ik het even hier vraag. (met een aantal jottum-verslaafden )
Jurkjes kun je het beste altijd een maatje groter kopen dan ze aanhebben zeg maar… Of je moet het schattig vinden dat die kontjes eronderuit steken, of een model hebben met zo’n ingenaait broekje…
Hoe dat merk valt weet ik verder niet…dus daar kan ik je niet mee helpen…
Ik heb hier zelf niks van Jottum in de kast hangen, maar ik hoor overal wel dat het klein valt!
Ik weet niet of je het jurkje in de winkel hebt gezien of via internet? Naar de winkel zou ik even een goed passend jurkje meenemen om te vergelijken. Via internet zou ik even de maten opvragen bij de verkoper.
Mijn meisje was (en is) overigens ook een kleintje, zij had ook maat 62 met een half jaar en ging met 9 maanden over naar 68. Ik zou voor haar in jouw geval maat 68 hebben gekocht, denk ik…
Ik stuur wel wat jottummoeders hier heen
Lev heeft trouwens met Jottum nu ongeveer maat 74. En hij is aan de korte kant hoor (lev, niet zijn kleren )
Als ze nog zo’n kleintje is zou ik gewoon mt 68 nemen, niet alle Jottumjurkjes vallen zo klein hoor.
Maar waarom stap je niet gewoon een winkel bij je i/d buurt die Jottum verkoopt even binnen? Bij Jottum kan de maat nl per model nog wel verschillen!
Victoria woont ook in Den Bosch, die weet de namen v/d winkels wel die Jottum verkopen.
Moeders Mooiste geloof ik, maar weet niet meer zeker of die ook het babyassortiment had? En nog een andere winkel waarvan ik de naam even kwijt ben…