Joseetje is bevallen van een dochter, update volgt!!!

Joseetje gaat richting 37 weken.

Aftellen dus :mrgreen:

Wat voor poll hebben we nodig?

geen idee voor een poll, maar wil wel even bij deze je heeeel veel succes wensen. wat zullen die laatste weken dubbel voor je zijn meid…ik hoop dat angst en verdriet niet te veel overheerst, maar vooral hoop ik dat je snel lekker kunt genieten van je kindje!

Hier ook Jose… dikke knuf voor je… zal inderdaad erg dubbel zijn… :hug:

Heb je zelf al een idee voor een poll? :angel:

Ontzettend lief Lydia :-*

Gaat snel zeg…zo test je positief en zo ben je alweer aan het aftellen :shock:

Ja het is dubbel, aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit om die kleine druktemaker in mijn buik te ontmoeten.

Aan de andere kant…om die te ontmoeten moet er eerst nog bevallen worden :shifty:

Deze periode had zo anders moeten zijn, vol met verwachting en gezonde spanning op dat wat komen gaat.

Daarom ben ik ook wel blij met dit topic en ik hoop dat het vooral een vrolijke aftelperiode mag worden.

Met af en toe wat gezeur en geklaag :angel: (we zijn tenslotte zwanger :mrgreen: )

Ideeen voor een poll hmmm

• wanneer ik beval
  • hoe snel
  • wat het word ( al heeft heel kok volgens mij al een pb ontvangen :lol: )

Ik vind alles prima.

Ik niet :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty:

IK WIL PBBBBBBBBBBBBBBBBB :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoe snel? Ik zeg binnen de 5 uurtjes… :angel: deze gaat een snelle worden… Hoe ging het bij Thijmen? :think:

PB is on your way :-*

UUH bevalling van Thijmen heb je even :angel:

van 3 uur 's nachts tot half 9 's avonds.

Dus zo’n 17 uur…

Bevallingsverhaal is vast nog wel ergens bij kraamtijd te vinden.

En ik zou het zo weer doen…la mag het deze keer wel iets sneller en makkelijker enzo :mrgreen:

spannend jose het schiet lekker op!

nog een paar weekjes en dan heb je je kleine wurmje in je armen :inlove:

ik hoop wel voor je dat de bevalling minder als 17uur is, tweede gaat sneller zeggen ze 8)

@joseetje wrote:

Dus zo’n 17 uur…

En ik zou het zo weer doen…la mag het deze keer wel iets sneller en makkelijker enzo :mrgreen:

:o Ik ook zo lang… en deze keer was ik binnen 3 uur en 3 kwartier klaar… DAT WAS ONGELOFELIJK… :o zo fijn! Ik hoop voor je dat je dat ook zo krijgt… vond de weeen beter te doen, omdat ik die ‘rot’ bevalling van de eerste keer in mijn koppie had… dus nu me op het ergste voorbereid en mennnnn, het ginggggggggg… :inlove:

alleen dat poepen he… jaaaaaaa begin er nu niet over, heb er genoeg over gezeurd… dus ja… nou… ik poepte… niet leuk… klaar… heb het er niet meer over… :silenced:

Ik telllllllllllllllll mee :smiley:

Lieve schat je kleintje komt er veilig en wel…en jij gaat het doén mop…al begrijp ik je gevoel natuurlijk erg goed,lijkt mij idd zoiets dubbels :cry:

Maar de ‘‘statistieken’’ :x haat dat woord maar goed,staan ‘‘gunstig’’ meis,vergeet niet dat wat jullie van zo dichtbij mee hebben moeten maken niet iets ‘‘normaals’’ is…

Hoop dat je snapt wat ik bedoel,maar ik denk dat je je dit zelf ook al heb bedacht… :shifty:

Iig WIJ ZIJN ER VOOR JE!!

Oh ben zoooo benieuwd naar jullie kleine :inlove:

:-*

@faizaa wrote:

@joseetje wrote:

Dus zo’n 17 uur…

:o Ik ook zo lang… en deze keer was ik binnen 3 uur en 3 kwartier klaar… DAT WAS ONGELOFELIJK… :o zo fijn! Ik hoop voor je dat je dat ook zo krijgt… vond de weeen beter te doen, omdat ik die ‘rot’ bevalling van de eerste keer in mijn koppie had… dus nu me op het ergste voorbereid en mennnnn, het ginggggggggg… :inlove:

alleen dat poepen he… jaaaaaaa begin er nu niet over, heb er genoeg over gezeurd… dus ja… nou… ik poepte… niet leuk… klaar… heb het er niet meer over… :silenced:

Hahah Fai dat klinkt positief :mrgreen:

Ik ga nu ook vna het ergste uit…scheeld dat ik nu weet wat ik absoluut wel en niet wil

Oja en dat poepen, is mij dus niet overkomen he :liar: :silenced:

Eigenlijk niks om je voor te schamen…zoveel vrouwen doen het :angel:

Leuk sas dat je ook meetelt :mrgreen:

Statistieken inderdaad rotwoord, ja de kans is klein, heel klein, maar dat was het in januari ook :frowning:

Dat er iets ergs gebeurt ben ik niet zozeer bang voor, alleen hoop ik dat die placenta snel komt…ik wil absoluut niet datzelfde ritje naar de ok maken…

Maar bij Thijmen kwam die heel snel, dus het zal wel goedkomen.

En die kleine, ooh ik ben zoo benieuwd hoe dit kleine draakje zal zijn :inlove:

Echt hoor als deze buiten de buik net zo is als in mijn buik…dan krijgen we er heel wat mee te stellen :inlove:

Deze ligt nooit maar dan ook nooit stil en voelt zich uitgedaagd wanneer iemand zijn/haar hand op mijn buik legt :inlove:

Thijmen hield niet van al die aandacht en deze zoekt het juist op :lol:

ojee :angel:

José, ik tel ook mee af hoor, spannenddd!!! :inlove: :dance: :inlove:

En voor de geïnteresseerden, hier het bevallingsverhaal van Thijmen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=39438

:mrgreen: :-*

oh hahaha Bieke wat leuk :mrgreen:

Jeetje ik vond het wel een groot drama…ondraagelijk dit en onderdoorgaan aan dat :roll: :oops: 8)

oeh josé klinkt herkenbaar :shifty:

Hier ook zo een drukte maker de 2e keer…en dát is ze dus ook buiten de buik…een draakje en gék op aandacht 8)

Dusuh bereid je maar voor lieverd :angel:

Wauw Joseetje wat gaat de tijd snel zeg!!

Ik wil je veel sterkte wensen want wat zal dit dubbel zijn voor je, maar ook veel wacht ‘plezier’ enzo toegewenst (tja hoe zeg je dat nou leuk, je snapt me vast wel toch?)

Anyway poepverhaaltjes altijd leuk, ook hier niet gebeurd :liar: (ik riep zelfs tijdens de bevalling oh sorry sorry, ik kan er echt niks aan doen :lol: )

jose succes met de laatste loodjes :-*

Hihi… jij hebt het poepen al meegemaakt dus… maar nee, ik vond het echt niet prettig… ik schaamde me dood… en ik schaam me niet snel… maar toen wel… :oops:

Owww… jaaa… was Sas zegt… die van mij ook… Sanae is ook zo hahahaha… :silenced: Dat beloofd wat… :angel:

Joseetje: jaaaa het is bijna zover!!!

Ik ben niet zo goed in gokken :think: maar ik denk dat deze kleine wel wat eerder komt!

@faizaa wrote:

Hihi… jij hebt het poepen al meegemaakt dus… maar nee, ik vond het echt niet prettig… ik schaamde me dood… en ik schaam me niet snel… maar toen wel… :oops:

ja ik ook zeg pff, ik dacht geloof ik zelfs nog zoiets van 'dan zeggen ze dat je dat op zo'n moment niks kan schelen' nou dat kon t mij dus wel... (ik zat namelijk ook nog eens op handen en knieën :lol: (zie je t voor je hahaha)

Ooh Sas en Fai, dan weet ik al wie ik om raad kan vragen :mrgreen:

Bigsby: wat eerder is altijd beter dan te laat, tenminste dat denk ik nu.

Fai en Ocean: hihihi grappig dat jullie dat juist zo onthouden hebben.

Ik vind het niet nodig dat het deze keer weer gebeurt.

:angel:

@océan wrote:

@faizaa wrote:

ja ik ook zeg pff, ik dacht geloof ik zelfs nog zoiets van 'dan zeggen ze dat je dat op zo'n moment niks kan schelen' nou dat kon t mij dus wel... (ik zat namelijk ook nog eens op handen en knieën :lol: (zie je t voor je hahaha)

nee precies.. ik ook hoor.. iedereen had mijn muts mogen zien.. maar nee alsjeblieft, die poep.. :silenced: neej.. ik vroeg ook meteen (tussen de weeen door) of ze aub mijn kontje wilde vegen.. Ja zometeen zei ze.. Nee alsjeblieft zei ik, nu alsjeblieft.. Ik zit nu nog te blozen achter de pc.. :mrgreen: :oops: