Joran in Thailand

Wat is het toch ook een l*l, hè?!

do 24 apr 2008, 07:10

Joran lacht in Thailand

AMSTERDAM - Hoezo zit Joran in een psychiatrische inrichting? Een oplettende Nederladse toerist zag Van der Sloot lachend in Bangkok.

Joran lacht wat af in Thailand

Joran van de Sloot lijkt zich nog altijd niets aan te trekken van de commotie die hij veroorzaakte met zijn bekentenissen over de dood van Natalee Holloway.

Doodgemoedereerd wandelde hij eerder deze week over de Chatuchat markt in Bangkok, vergezeld van een blonde jongeman. Ongemerkt fotografeerden Nederlandse toeristen de verdachte Arubaanse Nederlander, waarmee het bewijs wordt geleverd dat Van der Sloot helemaal niet is opgenomen in een psychiatrische kliniek.

zal het hem echt zijn? Of een look a like :think:

Hij lijkt er wel op. En het was van te voren al bekent dat hij daar was voordat hij nu gefotografeert werd. Dus het kan hem zeker zijn. En als toerist val je je daar wel op en mensen hebben gehoort dat hij daar is. Dus dan ga je erop letten ja. Hij lijkt er wel erg op .Maar dan met baard. Kan toch.

Het zou me ook niet verbazen. Want zo,n joch lijkt het me wel. Denk je echt dat hij hier in de buurt bleef.? Of dat hij in Duitsland zit? Dat zal wel een smoes zijn geweest van die zgn vrienden van hem. Dat denk ik dan. Hij zit nu ergens waar niemand hem kan vinden en maar lekker doorfeesten alsof er niks gebeurt is. Zo is hij wel. Ook al zou hij er niks te maken mee hebben dan kun je toch niet zo doorgaan alsof er niks aan de hand is. Omdat er toch veel is gebeurt. Dan lijkt me dat je je niet lekker voeld .Maar hij blijkbaar wel. Zo zie je maar weer.

Het geeft precies aan wat voor een ventje hij is! Om van te kotsen! :sick:

ongelovelijk! of toch niet het is toch een gestoord iemand…

hij had ook durgs gesmokkeld ofzo en iemand uit nederland een hyves vriend heeft geld overgemaakt en zijn inlogcode gegeven om hem te helpen en is nu beroofd van duizenden euro`s, hoezo naief!!!

die man zag er ook niet bepaald snugger uit maar dat maakt niet uit.

joran maakt misbruik van het de zwakheid van de mens zijn het geen vrouwen is het wel een man die niet beter weet :evil:

@anita1979 wrote:

zal het hem echt zijn? Of een look a like :think:

Lijkt erop zou ik zeggen…

Vind zijn baardgroei wel ineens heel erg donker…

Of zou hij zn haren geverfd hebben :think:

Zo lang je niet zeker weet of hij het is, hoeven we geen oordeel te vellen wel?

het is ook al in hart van nedereland geweest.

en het die man waar ik het over had heeft ook aangifte gedaan bij de politie… vertelde hij in hvn

dus geen oordeel denk ik zomaar :think:

Dat vind ik ook niet hoor. :wink:

En misschien is hij al wel ontslagen uit die kliniek, weten wij veel! :wink:

Maar ja eigelijk interesseert het me bitter weinig wat die rotkop aan het doen is… :mrgreen:

:lol: