Joolz Day

Hallo,

Wie weet of het zitgedeelte van de kinderwagen Joolz Day helemaal plat kan? Ik bedoel niet alleen de rug maar dat ook de beentjes platliggen en dat die niet zo in de zithouding blijven zoals bij de bugaboo.

:smiley:

Wij hebben de Joolz Bloom. En die kan gewoon plat (niet helemaal verticaal, dus een heel klein beetje schuin).

Verder hebben wij geen ervaring met de Bugaboo.

k zal zo even kijken.

Maar ook de beentjes? :smiley: Dus dat ze niet liggen in zithouding?

k Heb even een foto’s gemaakt zo ziet het er uit:

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/325507.jpg

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/325508.jpg

Bedankt!!!

Wow jij is wel echt mooi…

Volgens mij heeft ie die knik bij de beentjes niet zo erg als dat de bugaboo die heeft. Dat lijkt me namelijk echt niet lekker liggen.

Ik zat al op MP te kijken naar een tweedehands Joolz maar ik schrok toch wel van die prijzen… :shock:

Hij heeft wel een kleine knik bij de voetjes/beentjes.

Wat je zou kunnen doen is bij een winkel keten de verschillen bekijken.

Hebben wij ook gedaan en toen via mp een gekocht.

Hij heeft wel een knik, maar een veel kortere als bij de bugaboo :wink:

ik vind em niet echt plat

Het is inderdaad wel iets platter dan een bugaboo, maar Marijne heeft nooit last gehad van die knik. Heeft altijd heerlijk geslapen in de bugaboo :wink:

Ik moet zeggen dat ik het niet echt plat vindt. Hier lag onze meid echt compleet plat in haar wagen…

Wat gebruiken jullie in de Joolz (Day)? Ik had verwacht dat er een dekentje bij zou zitten, maar dat is dus niet het geval.

Daarom, mijn vraag: wat hebben/gebruiken jullie?

In de wagenbak? Gewoon een lakentje en dekentje en bij echt extreme kou deed ik het dekje er overheen.

Ja, in de wagenbak inderdaad! Oké… En wat voor dekentje? :wink:

Mijn oudste zus is bezig een mooi babydekentje te haken. Zou dat (plus een lakentje) voldoende zijn?

Tsja dat is denk ik afhankelijk van het kindje zelf.

Mijn zoontje is in september vorig jaar geboren en die heeft het al vrij snel warm.

Geen idee hoe groot dat gehaakt dekentje wordt? En anders kun je het altijd nog dubbel doen.