jongensnaam gezocht..

Heb het al eerder gevraagd maar kan het niet vinden :roll: of ik ben te lui dat ik niet goed kijk :oops:



Maar stel nou dat we volgende week op de echo zien dat het een jongen is… Wij weten echt helemaal geen naam. Zelfs bij de hockey top 10 niet :wink:

We komen er gewoon niet uit. We vinden allebei niets leuk en we vinden beiden hetzelfde ook niet leuk dus dat scheelt weer ;-).

Verzin eens even iets leuks 8)

Roy

Kyran

Daniel

Fabian

Kris

Wessel

Wout

Tycho

Sepp

Stef

Stan

Jens

Theun

Finn

Mika

Florian

Daniel

Matthias

Ow ow grote griebels…euhm oplossingsgericht gedacht…ik denk dat je een ‘hamburgertje’ te zien gaat krijgen op de echo…voila ‘opgelost’ ?? :wink: Bij Bregtje konden we ook echt helemaal totaal geen enkele jongensnaam bedenken…mocht ze onverhoopt toch een knulletje geworden zijn hadden we de eerste de beste man van de gang af geplukt en dan was het die naam geworden. :oops:

Maar mocht je toch de verrassing krijgen dat jullie een prachtige knul krijgen…alletwee een lijstje maken, zonder het elkaar te laten zien. Daar namen opzetten die je mooi vind gedurende een weekje of 5. En dan de lijstjes gaan vergelijken om te kijken of er namen op staan die ‘toevallig’ overeen komen? En voor je die lijstjes gaat maken kun je het bv al ‘makkelijker’ maken door alletwee met een eerste letter te komen? Of eerste letters mocht je voor dubbel willen gaan net als met AS :wink: dan nog leuk laten ‘aansluiten’ bij jullie achternaam en het eerste kleine stapje heb je dan iig al gehad :mrgreen:

ik heb even voor je gezocht… en kijk hier:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32338&highlight=jongensnaam :mrgreen:

Diederik

Pepijn

Roderik

Matthieu

Collin

@Rhiannon wrote:

Ow ow grote griebels…euhm oplossingsgericht gedacht…ik denk dat je een ‘hamburgertje’ te zien gaat krijgen op de echo…voila ‘opgelost’ ?? :wink:




Op de een of andere manier ga ik ook uit van een meisje hoor… Heel maf.

Maar je idee is idd wel leuk, kunnen we wel doen als we niets te doen hebben :mrgreen:



Die andere namen, daar zit op zich wel iets bij hoor. Bijna :smiley:

Als je geen jongensnaam weet wordt het waarschijnlijk een meisje… dat was de logica van onze echoscopiste destijds… :roll: :stuck_out_tongue:

Wel euch, Pino, dat is niet altijd zo hoor ! :wink:

Toen ik op komst was, was iedereen (ook mijn mama zelf) overtuigd dat mijn mama een zoontje verwachtte.



Maar… geen piemeltje te zien toen ik er uit was !!!

Ze hadden echt geen meisjesnaam…



Liefs

Gerda (de naam die ze dus toen op de valreep gevonden hebben, haha)

Dit vind ik leuke namen:



Branko

Brent

Geoffry

Martijn

Merijn

Pepijn

Tijs of Thijs

Ik zelf ga meer voor deze namen:



Jordy

Justin

Damien

Keanu

Giovanny

Davey

Collin

Sven

Lars

Vince

Yuri

Jarno

Jayden

Shivano

Moreno





:slight_smile:

@lydia wrote:

@Rhiannon wrote:
Ow ow grote griebels…euhm oplossingsgericht gedacht…ik denk dat je een ‘hamburgertje’ te zien gaat krijgen op de echo…voila ‘opgelost’ ?? :wink:




Op de een of andere manier ga ik ook uit van een meisje hoor… Heel maf.

Maar je idee is idd wel leuk, kunnen we wel doen als we niets te doen hebben :mrgreen:



Die andere namen, daar zit op zich wel iets bij hoor. Bijna :smiley:




Erg he zo herkenbaar al die dames die geen ‘andere soort-naam’ kunnen bedenken :oops:

Maareuh misschien ben jij ook een beetje zoals wij hier zijn?..beter presteren onder druk 8) ? Dus stel jullie krijgen een knulletje en je weet het ‘zeker’ door de echo dan komt ook de naam wel. Soms vraag ik me wel eens af of het niet zo is dat de naam ‘jou’ vind ipv andersom… :think: je kent het mss wel dat je er een soort van tegenaan loopt…ergens hoort of ziet staan en denkt ineens pling dat wordt het! :shifty: Of nog ernstiger dat je de naam droomt…maareuh nu we het toch over geslacht hebben…ga je het ons ook vertellen als je eenmaal geweest bent? :mrgreen:

Rinze

Jenze

Deon

Kian

Hidde

Lowie

Harro

Koen

Jop

Tobias

Twas

Rush

Cas

Zeno

@Rhiannon wrote:

@lydia wrote:
@Rhiannon wrote:
Ow ow grote griebels…euhm oplossingsgericht gedacht…ik denk dat je een ‘hamburgertje’ te zien gaat krijgen op de echo…voila ‘opgelost’ ?? :wink:




Op de een of andere manier ga ik ook uit van een meisje hoor… Heel maf.

Maar je idee is idd wel leuk, kunnen we wel doen als we niets te doen hebben :mrgreen:



Die andere namen, daar zit op zich wel iets bij hoor. Bijna :smiley:




Erg he zo herkenbaar al die dames die geen ‘andere soort-naam’ kunnen bedenken :oops:

Maareuh misschien ben jij ook een beetje zoals wij hier zijn?..beter presteren onder druk 8) ? Dus stel jullie krijgen een knulletje en je weet het ‘zeker’ door de echo dan komt ook de naam wel. Soms vraag ik me wel eens af of het niet zo is dat de naam ‘jou’ vind ipv andersom… :think: je kent het mss wel dat je er een soort van tegenaan loopt…ergens hoort of ziet staan en denkt ineens pling dat wordt het! :shifty: Of nog ernstiger dat je de naam droomt…maareuh nu we het toch over geslacht hebben…ga je het ons ook vertellen als je eenmaal geweest bent? :mrgreen:




Die meisjesnaam die vonden we beiden los van elkaar leuk zonder dat het een naam is die je dagelijks hoort.

Maar dat hadden we ook met Anna Sofie.

Maar ik denk niet dat ik het ga vertellen aan jullie. Vandaar dat de vraag er nu al staat :wink: hoef ik m straks niet meer te plaatsen :mrgreen:

Ik weet wel een leuke jongensnaam. Maar die ga ik niet vertellen Lydia! :mrgreen: Wij hadden hetzelfde probleem, en er is maar één naam die wij samen leuk vonden! En nog steeds leuk vinden. Mocht ik het geluk hebben nog eens zwanger te mogen worden dan móet het gewoon een jongen worden! :inlove: :wink:



Ook nog een nuttige toevoeging: kijk hier eens, daar worden nog wel eens wat apartere namen genoemd. Misschien vind je er inspiratie.

Gut jee Lydia hebben wij ‘mazzel’ dat je pas zo laat gaat voor die echo… :angel: hoeven we daarna nog ‘maar’ 18 weekjes te wachten 8)

heeee, kom 1 naam steeds niet tegen :wink:





JULIAN!!!



hee schoen, tobias vind ik ook wel leuk!! vind het ook al zo moeilijk jongensnamen…



gek is dat. Vind het meeste allemaal zo populair… engelse namen vind ik zelf helemaal niets, en de meeste die ik leuk vond, eindigen allemaal op ian (florian, christian, julian, haha)