jongenskleding 92/98 zomer

Ben op zoek naar bovenste maten voor onze zoon, niet de hoogste prijsjes want is voornamelijk voor op vakantie en KDV, voor Thuis hebben we al het e.e.a.

Jesse draagt qua broekjes 92 en shirtjes en bovenkleding 98(104)

zat er in mijn shoppie echt niks meer bij voor je? Ben je spulletjes bij elkaar aan het zoeken, maar heb nog zoveel broeken in bovenstaande maten…

voor Thijs vast wel, maar ik zoek juist voor Jesse het meest nu nog ( ook omdat ik via jou al het e.e.a. heb overgenomen :wink: ) Of heb je ook zomerkleding 92/98 al, nee toch?

Ik heb nog wel een paar dingen…

Een kniebroek, volgens mij maat 86 :think:

@mlk1982 wrote:

voor Thijs vast wel, maar ik zoek juist voor Jesse het meest nu nog ( ook omdat ik via jou al het e.e.a. heb overgenomen :wink: ) Of heb je ook zomerkleding 92/98 al, nee toch?

dan moet het in mijn winkeltje staan :wink: Jayden past zelf zijn zomerbroekjes maat 92 nog… zomershirts 98 heb ik geloof ik niet meer, ben alles (gelukkig) kwijt in 98 :dance:

amy, als het goed is had je ook iets voor mij al apart gelegd in 98 toch? Een blouse was het volgens mij :think: van de c&a. Ik zal 74/80 nog even nakijken van je, maar het gaat voornamelijk om 92/98 voor Jesse

ja klopt, die zit helemaal onderin :wink:

Hallo, ik heb nog wel wat.

nog wat shirtjes.

Ik heb nog wat shirtjes 86/92: t-shirtjes en singlets.

nog wat shirtjes

nog 3 shirtjes. Als er wat bij zit voor je, dan hoor ik het wel.

Topper, hier zit wel wat leuks tussen, alleen zoek ik het meeste voor de oudste nog, voor de jongste heb ik nu wel aardig wat alweer.

De oudste zit nu in 92, maar 98 past ook wel. Dus wie o wie heeft maatje 98 liggen? 98-104 mag zelfs ook wel al… ( van shirtjes en bovenkleding dan, onderkleding draagt hij dus 92)

Topper, ik ga je ff pb’en