Jongens randen meisje aan in Efteling

KAATSHEUVEL - De politie heeft vrijdag vijf jongens gearresteerd omdat zij een 14-jarig meisje hadden aangerand in een attractie in de Efteling. De politie zei zaterdag dat het slachtoffer en de daders op schoolreisje in de Efteling waren toen het incident plaatsvond.

Het meisje uit Barendrecht trok die dag met een aantal vriendinnen met een groep jongens uit Vlaardingen op.

In de attractie Gondoletta kwam het meisje bij vijf van de jongens in een bootje terecht. Tijdens de vaartocht betastten de jongens haar billen, borsten en kruis.

Arrest

De politie arresteerde in eerste instantie vijf jongens. Uiteindelijk bekenden drie van de vijf daadwerkelijk verantwoordelijk te zijn voor de aanranding. Deze drie jongens zijn 13 jaar. Ze werden na verhoor aan hun ouders overgedragen.

:shock: :shock: 13 jaar moet niet gekker worden

Nou lekker, geef je je kind in goed vertrouwen mee op schoolreis en dan gebeurt er dit…slik…mijn dochter gaat na de zomervakantie ook met school nar de Efteling. :eh:

ik denk dat ik het gezien heb :oops: …

Ik was afgelopen vrijdag met Veron in de efteling in de bootjes en een paar bootjes voor mij zat een meisje allemaal te gillen… En ze deed echt hard gillen… Maar ook lacherig (althans dat dacht ik)…

Ik vond ze (dus niet het meisje maar de groep) erg vervelend aanwezig…

En nu las ik gisteren dit dus waarschijnlijk was dat het wat ik gezien heb… :oops:

Maar ja ze is zelf denk ik ingestapt samen met de jongens… Je wordt geholpen bij het instappen dus dan had ze wel wat kunnen zeggen denk ik…

gr patricia

@babylover wrote:

Maar ja ze is zelf denk ik ingestapt samen met de jongens… Je wordt geholpen bij het instappen dus dan had ze wel wat kunnen zeggen denk ik…

gr patricia

ik vind het bericht zelf schokkend… maar deze opmerking nog meer!!!

@preggie wrote:

@babylover wrote:

gr patricia

ik vind het bericht zelf schokkend… maar deze opmerking nog meer!!!

Ben het helemaal met je eens Preggie :shock: Het meisje gaat er toch niet vanuit dat die jongens haar aanranden! Dat is net zo’n opmerking dat als je een kort rokje draagt dat je het zelf uitdaagt dat iemand aan je mag zitten! :hand: Nee, dit gaat er bij mij niet in…

Ik zei dat meer omdat er stond: kwam het meisje bij de 5 jongens in het bootje terecht…

(daar koos ze dus zelf voor)…

Ze koos inderdaad niet voor de aanranding…

gr patricia

@babylover wrote:

Ik zei dat meer omdat er stond: kwam het meisje bij de 5 jongens in het bootje terecht…

(daar koos ze dus zelf voor)…

Ze koos inderdaad niet voor de aanranding…

gr patricia

Hier ben ik het ook niet mee eens. Je staat nl in de rij te wachten en ws is ze dus per toeval, omdat de rij zo uitkwam, bij deze jongens terecht. Dus heeft ze er niet zelf voor gekozen. En dan nog, zou je tegenwoordig dan niet meer als enig meisje met een paar jongens in een bootje kunnen stappen.

het was die dag helemaal niet druk en je mag ook alleen in de bootjes dus ze kon dat wel zelf bepalen dat ze met die jongens meeging…

Ik ben het wel met je eens dat je als meisje zijnde nog wel gewoon met een paar jongens in een bootje moet kunnen…

gr patricia