Jongens capri Vingino winter....hoe draag je dat?

Hallo,



Ik heb voor mijn zoontje 16 maanden een stoere vingino gekocht via MP…het bleek echter een capri model te zijn…ships niet goed opgelet denk ik :? :eh: :eh:

Zou het leuk zijn om dit aan te trekken met een legging en stoere schoenen?

IEmand tips?



Alvast bedankt…

Oo wat jammer! Maar kun je niet beter proberen de broek weer te verkopen via Marktplaats en alsnog een lang model te kopen?

Ik weet niet of een legging onder een broek zo leuk is bij een jongen :think: ?

Hi Suus



Bedankt voor je reactie…



Ik heb er ook geen beelden bij hoor…maar ik las dat je ze kan dragen met een maillot…ik probeer het gewoon even uit, en anders gaat hij weer in de verkoop.

Het is nl wel de wintercollectie…

Hoi Sammy,



Hoe oud is je zoontje? Een capri is nl. best lang door te dragen dus dan heb je er van de zomer ook nog iets aan.



Ik vind zelf een capri in de winter niet leuk, maar ieder zijn smaak natuurlijk. Welk model heb je trouwens?

:doh: er staat dus dat je zoontje 16 maanden is. Mijn ervaring is dat ze dan ook niet zo snel meer groeien. Ik denk dat de broek in de zomer dan ook nog wel past hoor.



Mika is nu net 2 en had met 1 jaar 80/86 en heeft nu 92. Ik heb ook een vingino silvio voor hem maatje 1 denk ik, maar ik verwacht dat hij die in de zomer nog wel aan kan hoor, is hij alleen iets korter maar dat kan makkelijk :thumbup:

Mocht je toch nog een lang model Vingino zoeken…ik heb nog een vaalzwarte liggen maatje 2 :wink:

De broek valt op zijn kuit, het is net of hij tekort is zegmaar…dus volgend jaar zomer zal het wel goed zitten.

Ik koop al niet zo snel zo,n dure broek, en deze was voor het sinterklaasfeest, daarom baalde ik zo…



Bedankt voor jullie reacties…

Dat is wel balen dan idd, maar dat ben je in de zomer als hij hem aanheeft vast weer vergeten :smiley: . En het sinterklaasfeest is/was zo ook vast heel leuk :thumbup:



Syll&Ryan, heb je hem nog :think: Anders wil ik wel een fotootje zien 8) :mrgreen:

Als het net te kort lijkt ziet het er misschien een beetje ‘lullig’ uit.

ewoon nog een keer omslaan.

Bergschoenen ne sokke sokken eronder, die sokken duw je dan een beetje terug zodat ze rimpelen.



Als de broek niet omgeslagen blijft vast zetten met een stoer speeltje dat je op een corsagespeldje (te koop bij hobbywinkel) geplakt hebt.

Ik denk dan aan een klein plasticen schorpioentje of -odat je toch sinterklaas gaat vieren- een pietenhoofd.



Heb je al op de site van vingino gekeken hoe de modellen daar die capri dragen?

@Nijmanb wrote:

Dat is wel balen dan idd, maar dat ben je in de zomer als hij hem aanheeft vast weer vergeten :smiley: . En het sinterklaasfeest is/was zo ook vast heel leuk :thumbup:



Syll&Ryan, heb je hem nog :think: Anders wil ik wel een fotootje zien 8) :mrgreen:




Zal even een fotootje maken… :slight_smile: hoop vanavond, dan zet ik 'm d’r morgen even bij

Ik zat nog eens te denken…

zwarte piet heeft ook een maillot onder zijn korte broek.

:mrgreen: