Jongen vermist, al 3 dagen..

Vernieuwd: 3, feb., 2012, 2:24 | Door ANP



De zoektocht naar de vermiste 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest heeft aan het begin van vrijdagmiddag nog niks opgeleverd. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.



LUTTELGEEST (ANP) - De zoektocht naar de vermiste 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest heeft aan het begin van vrijdagmiddag nog niks opgeleverd. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd.



De politie houdt ,er ernstig rekening mee dat de jongen onder het ijs is gekomen’’, aldus de zegsman. Duikers zoeken in een nabijgelegen vaart naar de jongen.



Agenten zoeken ook op akkers, bij kassen en in het bos bij het dorp naar de jongen. Daarbij krijgen zij hulp van de boswachters van Staatsbosbeheer. De zoektocht wordt bemoeilijkt door sneeuwval.



De jongen verdween woensdagmiddag na een bezoek aan zijn opa en oma, die een paar honderd meter van zijn ouderlijk huis wonen. Die avond ging nog een Amber Alert uit, het waarschuwingssysteem bij vermissing van kinderen.



Ik weet niet of hier al een topic over gepost was, die heb ik gemist anders… Maar dit bericht houdt me echt al dagen bezig, zo verschrikkelijk voor die ouders, om in onwetendheid te zitten! En zeker nu met dit weer, dat je buiten vrijwel geen overlevingskansen hebt…

Er is idd al een topic,amber alerts worden hier mee$tal meteen gemeld,ik kan je vanaf mn telefoon niet zo makkelijk de link geven maar er is dus wel een topic over al

Oké, moet ik ff verder zoeken en mag dit topic weer weg, sorry mods :wink: