Bristol - Een twaalfjarig jongetje heeft per ongeluk een schaar ingeslikt. Doktoren konden het scherpe object via een operatie verwijderen.
De röntgenfoto van de schaar in de keel van het jongetje.
Curtis Francis hield alleen een paar kleine snijwondjes over in zijn keel. De zwaar gehandicapte jongen zag kans om de nagelschaar van de kast te pakken, toen zijn moeder even niet oplette.
“Hij heeft geen idee hoe gevaarlijk dit soort dingen kunnen zijn�, aldus de moeder van het jongetje, Karon Edwards (50). Karon dacht eerst dat haar zoontje een pennendop had ingeslikt, tot Curtis ineens bloed ophoestte.
Curtis is compleet genezen na een kort verblijf in het ziekenhuis van Bristol, meldt The Sun.
:shock: :shock: :shock:
Zou dit wel echt zijn ?? Ik weet het niet hoor…, een schaar inslikken… ik vind het een sterk verhaal, een heel sterk verhaal! :think:
mijn 1e vraag… hoe krijgt die dat voor elkaar!!! :o
Het is niet de eerste die ooit een schaar in heeft geslikt hoor…
@Rooike wrote:
Het is niet de eerste die ooit een schaar in heeft geslikt hoor…
echt niet?!
Vraag me werkelijk waar af hoe je er uberhaupt bij komt een dergelijk groot voorwerp in je mond te stoppen… en het dan nog door te slikken ook :o
@mamaMarije wrote:
@Rooike wrote:Het is niet de eerste die ooit een schaar in heeft geslikt hoor…
echt niet?!
Vraag me werkelijk waar af hoe je er uberhaupt bij komt een dergelijk groot voorwerp in je mond te stoppen… en het dan nog door te slikken ook :o
Deze jongen was zwaar gehandicapt dus die dacht er waarschijnlijk niet reeel bij na…
En hier heb je nog een VB:
http://www.wuz.nl/artikel/50440.Man%20slikt%20schaar%20in.html