Groetjes
Ik ben erg benieuwd of deze test echt met zekerheid te zeggen is of het klopt. Dat als je het eerdaags weet en al geboortekaartjes gaat bestellen of shoppen waaruit er bij de 20wkn echo je wordt verteld dat het een ander geslacht is dan jullie hadden gedacht. Wat als er bij de 20wkn echo uitkomt dat je kind ernstige afwijking heeft of erger?
Ik heb vorig week zouttest en rode kool test gedaan die beide verschillende geslacht liet zien. Rode kool zei meisje en zouttest jongen. Zie link; jongen of meisje dmv urine test
Dus wacht ik wel lekker tot 9 augustus!
Maar kan me voorstellen dat je ongeduldig bent. :lol: Hoever ben je zwanger als ik vragen mag?
@Mariiyelle wrote:
Maar kan me voorstellen dat je ongeduldig bent. :lol: Hoever ben je zwanger als ik vragen mag?
iets zegt me dat de ts met haar prachtige eerste post helemaal niet zwanger is, en dat de overeenkomst in haar naam en de naam van de site geen toeval is
SPAM!
groetjes
De test vind ik zó zonde van het geld.
Ik heb al zoveel verhalen gelezen waarbij het niet klopte!
Of dat je nét zo’n kleur krijgt die beide kanten op kan :?
Voor dat geld zou ik eerder een geslachtsbepalingsecho doen. Zijn nog goedkoper hier ook Over 4 weken kun je daar al terecht.
O en die link… die gaat weggehaald worden
@fiep klophout wrote:
iets zegt me dat de ts met haar prachtige eerste post helemaal niet zwanger is, en dat de overeenkomst in haar naam en de naam van de site geen toeval is
SPAM!
En dat ze daarvoor ‘‘speciaal’’ zich heeft aangemeld om dit met ons te delen :lol:
Was niet echt in me opgekomen. Het kan toeval zijn maar anders ook niet!
@fiep klophout wrote:
@Mariiyelle wrote:
SPAM!
Ben jij altijd zo op je hoede? :lol:
Voor de ts: ik geloof niet in die onzin. :silenced:
Fiep heeft gelijk, ik ga even een pb die kant op doen :thumbup: