Is het wel leuk om daar heen te gaan, terwijl ik eigenlijk niets nodig heb ?
Nee, veel te druk.
Ik ben vorig jaar samen met mijn moeder geweest en vond het erg leuk
Ik zou wel aanraden om zonder kindjes te gaan. Daar zijn het wel onwijs veel prikkels voor. Veel meer dan gewoon naar de stad of zo.
Hmmm wilde er eigenlijk met Oma en Jenna 9 (3 maanden) heen gaan… :think:
Ben er 2x geweest.
1x met hun toen ik zwanger was van de 2e. Zonder de oudste en daar was ik blij om ook. Veels te druk om met een wagen te lopen (en omdat ik zelf al moeder was hield ik echt rekening met de aanwezige wagens, maar genoeg die dat niet doen).
Vond het toen wel leuk. Gezellig samen even eruit. Rustig heen gereden, daar rondgesjouwd en broodje gegeten tussendemiddag (niet in de hal zelf overigens).
Oh ja… gratis en goedkoop maakt in een heleboel mensen echt de gek los, dus wees gewaarschuwd bij die stands!
Difrax had toen net zijn pakjeshouder geintroduceerd, was nog niet in de winkels te krijgen. Leek me praktisch voor de oudste (die was toen ruim een jaar). Maar heb me niet met buik en al in de buurt van die stand gewaagd.
Medewerkster zag mij en terugdeinzen voor al die gekken (sorry als er iemand van hier tussenstond :mrgreen: ) en sprak me aan toen ik langs de zijkant weg liep… over 10 minuten even terug te komen, ze zou er 2 achterhouden :thumbup:
Later nog een keer met een vriendin geweest toen zij zwanger was en dat was gewoon lekker babymutsen met z’n tweetjes :lol: . Hele leuke en vermoeiende dag gehad. Weet niet meer op welke dag dat was, want het was toen druk, maar niet TE.
Vorige jaar heen geweest met mijn moeder en mijn zoon en dat ging prima :thumbup: Had niet het idee dat hij last had van te veel prikkels daar, maar meer van alle aandacht die hij daar kreeg van andere moeders
Met de wagen tsja het is niet makkelijk lopen maar dat had ik van te voren al bedacht dus heb me er gewoon niet druk om gemaakt.
Persoonlijk vond ik een keer wel genoeg en met deze zwangerschap ga ik ook niet heen.
Vond het heel erg tegen vallen persoonlijk vindt ik de 9 mnd beurs leuker en gezelliger.
ik ben toen geweest dat tygo net een paar maanden oud was en was goed te doen vond ik… ik was er al vroeg en vond het wel ruim opgezet… ben het voller gewent
tygo heeft lekker in de wagen geslapen en pat en ik hebben lekker rond gesjouwd
februari ga ik samen met mijn vriendin weer naar de negen maanden beurs… heb er al helemaal zin in
Ik ga er donderdag voor het eerst heen. Samen met mijn (niet zwangere) zusje en ben heel benieuwd. Weet niet of ik de 9 maanden beurs ga trekken, is eind februari en ben half april uitgerekend. Dus wilde dit graag mee pikken nu ik zwanger ben. Ben wel heel benieuwd!
Ik ben nu 2 keer geweest en dit jaar gaan we weer. WIj lopen er op zondag rond en Finley gaat mee in de wagen. Eigenlijk altijd wel goed gegaan.
wij zijn vorig jaar geweest met Ivan , hij in de buggy en af en toe in de draagzak, Ging prima eigenlijk
ik ben er 1x geweest… gelukkig met de auto… pff wij hebben tussendoor de auto gevuld met tassen…
was blij dat ik zonder kinderen was gegaan… was wel leuk zou wel weer willen gaan… maar dit jaar ga ik niet… misschien een keer naar de 9 mnd beurs…
mocht iemand een beursboekje willen hebben ik heb er geloof ik nog 2 liggen…
waar haal je de beursboekjes vandaan???
@lenie wrote:
waar haal je de beursboekjes vandaan???
die zitten in tijdschriften. ouders van nu, kinderen. en meen nog meerdere…
ik moet er 2 hebben… maar geloof dat manlief enthousiast is geweest… :roll:
Kun je die kaartjes daar ook aan de kassa halen , of moet je ze via internet bestellen ?
Denk dat ik gewoon allee ga met me moeder, en kindjes thuis laat…
@romata wrote:
Kun je die kaartjes daar ook aan de kassa halen , of moet je ze via internet bestellen ?
Denk dat ik gewoon allee ga met me moeder, en kindjes thuis laat…
zou het via de site doen. dan krijg je €5 korting…
Alleen als je in de avond gaat. Dan krijg je zelfs op je eigen kaartje 5 euro korting en mag je iemand gratis meenemen.
@Tigru wrote:
Alleen als je in de avond gaat. Dan krijg je zelfs op je eigen kaartje 5 euro korting en mag je iemand gratis meenemen.
Als je ze online koopt zijn de kaarten 12,50 en bij de kassa zelf 17,50. dus zou ze wel gewoon online kopen.
Oh sorry, dat laatste wist ik niet. Ik heb ze ook online al gekocht, vond dat makkelijker. Hou niet zo van rijen.
ik had er ook heen gewild, maar trek die drukte echt nog niet.
Als ik mn zoon naar school moet brengen vind ik het al te druk nu.
misschien dat de 9 maanden beurs wat is, is toch zelfde opzet als dit, kun je ook wel heen als je neit zwanger betn toch?
9 maandenbeurs is net zo druk, zeker als je gewoon overdag gaat.
Ik ga al een paar jaar, met dank aan lieve kokkers, naar de huishoudbeurs in de avond. Van 18-21 uur. Nog steeds redelijk ‘druk’ maar niet meer die massahysterie van alle bussen die zich bij elk standje proberen te drukken.
Ben ook bij de jonge gezinnenbeurs geweest, maar juist door al die kinderwagens vind ik het helemaal niets. Ik vind het echt storend voor zo’n opzet als een beurs…
Dat en het feit dat kinderen daar gewoon echt helemaal niet te zoeken hebben. :shifty: