Jongen (12) knuppelt peuter dood

jongen (12) knuppelt peuter dood

Uitgegeven: 7 januari 2008 07:13

Laatst gewijzigd: 7 januari 2008 12:30



LAUDERHILL - In de Amerikaanse staat Florida heeft een jongen van 12 jaar een meisje van 17 maanden met een honkbalknuppel doodgeslagen.

ANP2



Waarschijnlijk sloegen de stoppen bij de jongen door omdat de peuter aan het huilen was terwijl hij televisie aan het kijken was.



Dat meldde de Amerikaanse nieuwszender CNN maandag. De jongen werd zaterdag na het incident in de plaats Lauderhill opgepakt door de politie en is een dag later aangeklaagd voor moord. Hij heeft inmiddels bekend. Naar eigen zeggen was hij boos geworden om het gejank van het meisje.



Levenslang



De zaak doet denken aan die van Lionel Tate, die in 1999 als 12-jarige een 6-jarige meisje doodde bij het nadoen van worstelwedstrijden die hij op tv had gezien. In 2001 kreeg hij als minderjarige daarvoor levenslang. Drie jaar later kwam hij weer op vrije voeten.

© ANP





vreselijk toch!!

Ik heb het gelezen, ja, afschuwelijk!

:shock: :shock: Onvoorstelbaar…vraaag me alleen af wwar waren die ouders.

:shock: :shock: :shock:

@mutsy wrote:

:shock: :shock: Onvoorstelbaar…vraaag me alleen af wwar waren die ouders.




:shock: :shock:

idd dat vroeg ik me ook al af.

@monique wrote:

@mutsy wrote:
:shock: :shock: Onvoorstelbaar…vraaag me alleen af wwar waren die ouders.




:shock: :shock:

idd dat vroeg ik me ook al af.




ik dus ook, en daarnaast ieder weldenkend kind zou zoiets niet in zijn hoofd halen.



Mijn 2 oudste zijn 12 en 9 die zoude zoiets echt nooit doen als ze het vereveldn vionden dan gaan ze naar boven waar hun broertje dan niet is

niet te geloven