Johannesbroodpitmeel vraagje

Mijn zoontje heeft last van een reflux, met JHB in zijn melk gaat het wel goed, maar kan ik dat ook door andere dranken? Zoals diksap of is het dan niet lekker?

Zou het niet zo door de diksap doen. Je kan wel ervoor een klein beetje aanmaken met melk en dat eerst geven en dan pas de diksap.

volgens mij kan dat wel… maar heb het zelf nooit geprobeerd. Hier gaf ik bv, dus maakte ik het altijd klaar met water + jbpm, maar ze had het later niet meer nodig!

das ook toevallg zat met dezelfde vraag :smiley:

mijn gevoel zegt dat het moet kunnen…maar ja smaakt het dan nog wel :think:

ik zou zeggen, gewoon proberen! Hier ging het vaak onder dwang naar binnen, tot ik het met een spuitje gaf (en dan vinger in de mond) maar het was dus in water dus … dat smaakt sowieso niet echt lekker…

Je kunt johannesbroodpitmeel door alle drinken doen. Dit staat niet op de verpakking, maar onze diëtiste rade het aan om het wel te doen!

Nou dan ga ik dat maar eens proberen van de week. Ben benieuwd hoe hij het vind. Hij heeft het nog echt nodig, laatst een keer vergeten mee te nemen en ja toen kwam er weer aardig wat uit.

Hier doe ik dat wel. Het gaat door water, diksap en thee. Als ik het niet doe, komt het er naar een paar minuutjes weer uit of blijfthij het opboeren en weer in slikken.

Liefs Suzanne

Kan heel goed hoor!

Ja, kan ook door de diksap. Toen we meer diksap gingen aanbieden begon Lars ook meer te spugen (is ook weer zo dun). Na indikken ging het weer veel beter. Het wordt wel een beetje gelei-achtig, maar ja… als het helpt?