Johannes broodpitmeel toevoegen aan fles

Hoi allemaal,

sinds vandaag toch maar ‘losse’ JBPM toegevoegd aan de fles van Nena na overleg met het CB. Prima, want ze spuugt nu écht stukken minder!

Alleen… weten jullie of ik die vier schepjes die ik erdoor doe ook gewoon vantevoren al bij het melkpoeder kan doen? Lijkt me handig als ik bv een dagje weg ga.

groeten

muts

Ja hoor, dat kun je gerust bij elkaar doen. Deed ik ook altijd op de dagen dat ik moest werken en de kids naar oma gingen.

Muts, heeft het cb niets gezegt over de hoeveelheid?? Tegen mij hebben ze toen gezegt dat 1 schepje meer dan genoeg was voor in de fles… Juul poepte van dat ene schepje per fles al steentjes… Hou Nena maar goed in de gaten, want het is namelijk geen pretje…

Dat spul kan gewoon door de flesvoeding (poeder)

JEEEEE, 4!!! scheppen???

Op een fles van 150cc is 1 schepje met kop al méér dan voldoende.

Anders poept je beeb idd dadelijk kiezelsteentjes.

hmmm… heb haar gisteren heel de dag 4 schepjes op 165 cc gegeven en vanochtend had ze dezelfde pindasaus poep (all over the place!)

spugen doet ze nu niet meer, is erg tevreden, maar zal het in de gaten houden nu!

gr

muts

Ik deed het ook van te voren door het poeder, klonterde het ook niet zo snel :roll: En hier gingen er ook gerust 4 scheppen in, maar geen verstoppingen ofzo.

Justin heeft hier ook 4 schepjes en heeft voordat hij dit kreeg enorme poepproblemen gehad maar ook met 4 schepjes geen problemen hoor!!!

ik hield het altijd op 1 schepje per 50 ml voeding, dat werkte prima :thumbup:

Muts; Jenna krijgt ook 4 schepjes per fles en poept ook ‘normaal’. En heb al eens geprobeerd schepje minder in de fles te doen, maar dan gaat ze toch weer wat teruggeven.

Ik doe juist van te voren de nutriton door de melkpoeder, goed schudden, dan klontert het niet zo.

ze poept nog prima hoor! jeetje, d’r navel vol!!

Dus… gaat goed. Idd peetje, ik heb ook 1 schepje minder gedaan gisteren maar toen was het weer mis met spugen…

gr

muts

Muts, volgens de verpakking mogen ze 3 schepjes per 100ml voeding, dus die 4 schepjes is geen enkel probleem lijkt me. Welke speen gebruik jij?

khep een medium gekocht van Dfrx, gaat best goed nu, niet te langzaam en niet te snel