joggingbroek voor smalle jongetjes

Onze oudste heeft papa’s smalle billen waardoor alle broeken afzakken. Bij de meeste broeken helpt een riem, maar ik kan nergens een joggingbroekje vinden dat hem gewoon past, daar kun je toch echt geen riem bij doen :wink:

eenjte met een koordje er door… wij hebben (apart voor de sportdag, verder lopen ze er hier nooit in :shifty: ) eentje gekocht bij de Zeeman voor de oudste 2.



Zij hebben ook niet bestaande billen en alles valt er van af (de oudste zit in maat 134, maar boxers kan hij nog aan in 110/116… al zijn ze dan wat kort :lol: en dus is het compromis 122/128) maar daar hadden ze joggingbroeken met een koordje, dus even aansnoeren maar.



Het is niet het mooiste, maar dat is een joggingbroek in mijn ogen toch al niet, dus dan kan dat aangesnoerde koordje er ook nog wel bij :wink: .

Nou, hier lopen ze op ‘luie-zondagen’ soms de hele dag in hun joggingbroekjes :shifty: Vinden zij heerlijk(en mama stiekum ook wel)… Vroeger pasten die van de H&M prima(met koordje), maar nu kan ik ze niet vast genoeg meer aansnoeien :shifty:

op dat soort dagen blijven ze hier vaak in de pyjama rondsjouwen :lol:

Hier ook een smal jongetje en hij heeft een joggingbroek van

Tumble 'n dry die prima zit.

Vind dit merk over het algemeen vrij smal en klein vallen.



Groet Majel

Name It valt altijd smal, zit perfect bij mijn tengere jongetje. Je zou eens kunnen kijken of de joggingbroekjes daarvan goed zitten? :slight_smile:

Welke maat zoek je ?

Ik zoek maat 92 of 98 :slight_smile:

Jammer.

Heb twee joggingsbroekjes maat 86 dus dan gaan ze het qua lengte niet redden denk.



Nee, helaas :slight_smile: wel lief aangeboden :-*

simply colors of rainbowbabie -broeken

draagt wessel graag en ze zitten goed!

Billy & Lilly valt smal en de trainingsbroeken zijn daar nu erg in de aanbieding! :thumbup:

Bedankt voor alle tips! Morgen eens flink webshoppen dus, heel naar :liar: :angel: