joepie!!

Zo leuk! Van de week hebben we onze vliegtickets voor onze huwelijksreis besteld. 10 dagen Andalusie! Nu nog op zoek naar leuke hotelletjes / B&B’s en een autootje reserveren.

Ik heb er zo veel zin in!

Wat een lekker vooruitzicht zeg!!!

Wanneer gaat het allemaal gebeuren??

18 juni vliegen we en 28 juni vliegen we terug. Ik ben er nog nooit geweest, maar het schijnt wel erg mooi te zijn!.

Heeft iemand ervaringen?

geen ervaringen, maar ik wil je wel heel veel plezier wensen :dance: :smiley:

Je moet zeker naar het Alhambra gaan.

Dat moet je echt gezien hebben. Is prachtig (zeker in die tijd).

Veel plezier alvast!

Wij zijn er vijf jaar geleden geweest, hebben toen een rondreis gedaan. Het is daar zo mooi, we willen als de meiden wat groter zijn zeker nog eens terug.

Wij vonden Sevilla zo mooi (vooral de tapas-barretjes :drool: ). Verder zijn wij in Ronda, Cordoba, Granada, Cadiz en Jerez de la Frontera geweest.

Wij zijn toen eind mei, begin juni geweest en hadden vooral in Cordoba al een hittegolf (43 graden) te pakken, dus je moet wel tegen hitte kunnen.

Veel plezier!!!

Ook Malaga vond ik verrassend leuk. Veel leuke tapasbarretjes, pleintjes, parkjes, leuk strand enz. En daar is het Picassomuseum, top. Hotel hebben we gewoon ter plekke gekozen. Was prima!

En in Ronda hadden we een prachtig hotel, bovenop de klif. Echt supermooi uitzicht! Ook daar hebben we heerlijk in tapasbarretjes gegeten en gedronken. Je kunt daar ook fantastisch wandelen.

Autohuur hebben we ook gedaan, ook prima bevallen. We hebben de auto opgehaald in Malaga en teruggebracht in Huelva (omdat we daarna door naar Portugal gingen). Ik mag de site waarschijnlijk niet plaatsen, het was een tussen-organisatie, maar konden goedkoper leveren dan de autoverhuurbedrijven zelf (hebben kortingen bedongen denk ik). Autohuur is wel verstandig hier te regelen (is goedkoper dan daar ter plekke). PB maar als je de link wil.

Veel plezier, het is er echt prachtig en heel gevarieerd!!!

Ga vooral naar het geboortedorp van mijn lieve vader, Cadiz…

Niet het nieuwe gedeelte, maar het oude Cadiz.

Jerez is mooi, Sevilla ook een aanrader.

Cadiz en Mallaga zijn erg leuk en zoals Madre het al zegt het oude Cadiz ja.

Veel plezier en geniet er maar lekker van.