Joepie!

Eind juli is hubs oude barreltje door een fijne dame die door rood reed total loss gereden en had hij de andere auto nodig voor zijn werk. Ik heb sindsdien gefietst met de kids. Maar het slechte weer komt er weer aan en ik ben er zo klaar mee, tis gewoon zo’n gedoe, naar school, naar kdv naar werk tussen de middag naar huis om de hond uit te laten en na het werken weer hetzelfde liedje. Spaarloon van hub kwam wat later vrij i.v.m. achterstand maar eindelijk konden we dan dit weekend op zoek gaan! We hebben een leuke Citroën Saxo gevonden waar ik lekker mee rond kan scheuren, geen gedoe meer bij zkh bezoeken om vervoer te regelen, Jim zijn zwemles kan geregeld gaan worden (is alleen maar met de auto te doen omdat het zwembad hier voor een aantal jaar gaat sluiten :roll: ). Ik ben echt zo blij, zeker nu er ook een kans bestaat dat ik een nieuwe baan krijg die weer wat verder weg is. Ik zit van de winter lekker warm en droog :dance:

Wat een heerlijk vooruitzicht :smiley: . Gewoon weer lekker onafhankelijk met je kindjes overal heen kunnen :thumbup:



Groetjes Bianca

Gefeliciteerd! :mrgreen: En veel plezier met je nieuwe aanwinst.



Ik kan trouwens ook niet zonder auto. :oops:

Mooi nieuws Suus, enne een nieuwe baan :dance: ik hoor het wel.

Liefs van mij :-*

Heerlijk hoor :inlove:

Ik zou mijn autootje echt niet kunnen missen hoor!

Wat zijn we toch verwend hé :mrgreen:

Maar ik zou ook echt geen raad weten zonder auto :oops:



Fijn dat je weer droog en warm erbij zit Suus :-*

Wat fijn meis!

Heerlijk, zulke dingen heb je af en toe even nodig he?

En Saxo’s zijn fijne autootjes!

Lekker genieten straks! :thumbup:

Kan me je blijdschap helemaal voorstellen. Net zelf ook een paar weken zonder auto gezeten en dat was een hoop gedoe omdat heen en weer karren tussen werk, school/bso, kdv en eigen opleiding enzo helemaal niet was ingesteld op alles doen met bussen en fietsen enzo.



Geniet ervan.