JOEPIE! onze Vera-Jet komt vrijdag bij Zappelin(nu met foto)

Onze Vera is vrijdag jarig en ik heb haar opgegeven voor de felicitatie bij zappelin. Nu kreeg ik vanmorgen het mailtje dat ze is geselecteerd om op tv gefeliciteerd te worden, zo leuk!

ik heb het filmpje al bekeken en ze wordt als 3e gefeliciteerd.

het is dus vrijdag ochtend en 's avonds wordt het herhaald :inlove:

Ik zal hem aanzetten!!!

Gefeliciteerd alvast!

ik ga ook kijken… en alvast gefeliciteerd… :-*

Oh leuk wij kijken hoor!!!

Wanneer heb je haar opgegeven?

Zit te denken om Yari en Desmée ook op te geven.

Leuk! Kes is vorig jaar ook uitgekozen en op tv geweest. We hebben hem opgenomen en nog steeds erop staan :smiley:

Hier zitten we ook voor de buis, hoelaat komt het ongeveer?

Het komt verschillende keren over de ochtend en avond verspreid, en dan bedoel ik het begin van de avond. Tussen de kinderprogramma’s door.

Het is niet de meest geweldige foto van Vera-Jet maar op dat moment de enige “liggende” leuke foto die ik had.

Je kunt je via de site van Zappelin opgeven voor jarig op zappelin, daar moet je 3 week van te voren minimaal je kind doorgeven met foto, ze selecteren dan 3 kinderen uit de inzendingen.

Ik heb het voorproefje al gezien en dat is best grappig hoor! zelf moet Vera die ochtend naar de peuterzaal, dus of we het net kunnen zien voor ze naar school gaat,… geen idee! ik hoop het wel! TV gaat iig wel aan 's morgens al.

Leuk! Wij gaan kijken vrijdagavond of misschien dat we haar s morgens nog voorbij zien komen.Leuk hoor je meisje op tv.

Gefeliciteerd en veel plezier vrijdag :smiley:

Leuk! Ik ga mn best doen om vrijdag te kijken 8) !

En jammer dat het 3 weken van te voren moet, dan kan ik mijn meisje al niet meer opgeven.

Hier gaan we ook er aan proberen te denken en te kijken! Alvast proficiat!

jaaaa gezien, gefeliciteerd!!!

ze was er op!

GeHEELVEELiciteerd met je meissie!

hier ook gezien :inlove:

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je meisje ! :dance:

En net was ze er weer… gefeliciteerd! :smiley:

gefeliciteerd we hebben haar gezien mooie meid

Dank jullie wel! Het was ZO STOER! ze was helemaal trots, we zijn expres later van huis gegaan voor school, we zagen het en ze glunderde helemaal!

Nog leuker was het toen op de peuterspeelzaal, de juf alle kindjes mee nam naar het buurthuis (aangrenzend) om daar samen naar de tv te kijken toen ze om 10 uur WEER kwam :inlove: alle kindjes klappen en blij en Vera was DOL gelukkig,… :inlove:

tja wel heel bijzonder hoor. Wie weet mag in mei onze Tim ook weer,… zou wel erg toevallig zijn!

Nog gefeliciteerd! Ik was in de keuken bezig en hoorde haar naam, ik had het nl al wel gelezen hier op kok, leuk hoor!

:inlove: Wat heeft ze leuke kleertjes aan! :inlove: