nou, ik vind het toch wel steeds een beetje minder grappig worden :? Mijn 12 jarige hangt wat op de bank en is niet echt vrolijk. Hoofdpijn wat volgens hem door de spanning van vandaag komt. ( nu ligt er hier sneeuw en heeft hij net als ik al vaker hoofdpijn bij sneeuw maar vandaag gelooft hij daar niets van en is hij zenuwachtig voor wat er nog zou kunnen gebeuren.
Nu kijken ze samen een leuke film inclusief popcorn. Straks gaan we met z’n 4en naar een kerstmarkt in Duitsland. Ik hoop dat het morgen allemaal weer voorbij is en hij zijn eigen zelfvertrouwde ik is.
en er eens goed met hem over praten dan? want dit soort dingen zal nog wel vaker voorbij komen. Misschien dat je dat juist als goed argument kan gebruiken… er zou ergens in de jaren 70 al een apocalyps zijn…
En misschien kan je hem ook uitleggen dat de mens zelfs, zij het in kleine gatelen de ijstijd heeft overleefd, dus dat we meer kunnen dan we denken en dat dit soort “gedoe” in de afgelopen decennia wel vaker is geweest?
@Nikita wrote:
Maar feit is wel dat er wel meer ufo`s hier in friesland zijn gezien de laatste tijd en dat vond men opmerkelijk.
Grappig dat je dat zegt, wij hebben de afgelopen weken wel wat vreemde groene lichten in de lucht gezien.
@Marieke_5000 wrote:
@Nikita wrote:
Maar feit is wel dat er wel meer ufo`s hier in friesland zijn gezien de laatste tijd en dat vond men opmerkelijk.
Grappig dat je dat zegt, wij hebben de afgelopen weken wel wat vreemde groene lichten in de lucht gezien.
Dat kan dan best wel een ufo zijn geweest....
En ik zie weer niks....zit al zo lang te wachten en in mexico en amerika en weet ik veel waar zien ze ze bij bosjes en ik zie nooit wat :(
Denk dat ik s`avond maar voor het raam ga zitten ipv voor de tv... :mrgreen: :wink:
Kreeg via facebook bericht van mijn vriendin in Australie :mrgreen: dat zij het in ieder geval gered hebben, want het is daar inmiddels 22 december!
Dat geldt ook voor dingen als 'het gebeurt om 21.00 uur, ja in welke tijdzone dan???
Ariel, wat lastig dat je zoon er zo mee bezig is. Moeilijk om te weten hoe je moet reageren denk ik.
Nou dat is dan iig een deel van de wereld die het gered heeft :mrgreen:
Ariel,
Heel lastig hoor als je kind er zo mee bezig is…kan me voorstellen dat je je er even geen raad mee weet.
Goed praten, maar dat doe je al neem ik aan.
Sterkte ermee :hug:
@Jippie wrote:
Het schijnt vanavond rond 21 u te gebeuren, dus juich nog niet te vroeg!![]()
Nu dus… ik merk nog niks
@mallivy wrote:
@Jippie wrote:Het schijnt vanavond rond 21 u te gebeuren, dus juich nog niet te vroeg!![]()
Nu dus… ik merk nog niks
Er zit hier een alien op de bank… o wacht ik kijk verkeerd, t is manlief. :oops:

Volgens mij zijn we er nog!
:mrgreen:
we zijn er nog…
ook niet anders verwacht trouwens :lol:
@Kwakje wrote:
@mallivy wrote:@Jippie wrote:Het schijnt vanavond rond 21 u te gebeuren, dus juich nog niet te vroeg!![]()
Nu dus… ik merk nog niks
Er zit hier een alien op de bank… o wacht ik kijk verkeerd, t is manlief. :oops:![]()
Hahahaha zal ie leuk vinden :mrgreen: :mrgreen:
@Gab wrote:
:mrgreen:
we zijn er nog…
ook niet anders verwacht trouwens :lol:
Ik had ook niet anders verwacht hoor!! en mijn dag begon zoals elke andere dag maar een uurtje later

Ik merk vooral bij mijn neefje(9) en nichtje (7) dat het wel heel erg speelt in hun hoofd. Gister drukker als normaal ‘’ Stel je voor, dat we nooit meer spelen! We moeten dit nog doen en dat… ‘’.
Ik stond er gister wel bij stil, want stel je voor dát het wel waar is, waar maken we ons dan druk om, je merkt het (misschien) niet eens!