Jochie dolblij!!

Vandaag kwam er een pakketje binnen, van oma.

Ik wist wat er in zat, maar Riley niet, oma had het in een doos gedaan

en om het cadeautje pak papier.



Riley word wakker, en ik geef hem zijn hartjes pak papier met daarin het geen waar het om gaat, ik help hem.

Hij scheurt het verder, ziet slechts een cm, en roept keihard en helemaal glunderend ‘TETE!!’…



Oma had een boekje opgestuurd met daarin figuren, en onder deze figuren zat of Lala, of po, en aan het einde alle Teletubbies (tete) samen!

Kind is de hele tijd niet weg ‘te slaan’ bij het boekje, en hij wilden eigenlijk niet mee naar het bos.



Me moeder heeft nog 3 boekjes :lol: om op te sturen…

En dat doet ze dus ieder apart, zodat er nog wat ‘te raden’ en wat ruimte overblijft tussen de cadeaus.



Jullie kind ook wel eens zo gelukkig met iets waar zij/hij totaal gek van was, en dat kreeg?



Het koppie, die oogjes de blijdschap, dat vergeet ik niet meer zo snel!



Edit beheer: ---->dreumespraat

Geweldig :mrgreen: :inlove:



Hier kreeg Jasper laatst van een kennis van ons een klein auto’tje van CARS, net degene die hij nog niet had en waar hij het wel vaak over had. HELEMAAL hyper werd hij ervan. Het auto’tje heeft weken bij hem in bed geslapen en is overal mee naartoe geweest, want ja anders was ie wel zielig omdat ie alleen was :lol:

Ja ik vind het zo geweldig hoe hij op teletubbies reageert.

Hij zingt ook ‘Tete, lala puuuu’… :inlove:

Ja ik vind het zo geweldig hoe hij op teletubbies reageert.

Hij zingt ook ‘Tete, lala puuuu’… :inlove:

Wat lief :inlove:



Hier hetzelfde verhaal maar dan bij een 4 jarige met een carsverslaving :angel:

Lev wordt blij van alles. Hij kreeg laatst een kassabonnetje van iemand omdat zijn zus van haar kauwgom kreeg. Hij heeft dagen met het bonnetje gespeeld…

Geweldig he :smiley:

Hier krijgt mijn zoontje iets te vaak cadeautjes van zijn ene oma, maar ze vraagt nu wel of het mag van mij, omdat anders het hek van de dam is :wink:

Maar eergister kwam ze aan met een raceauto met geluid. Wow, geweldig! Hij slaapt niet meer zonder dat ding, echt geweldig om te zien :smiley:

onze oudste toen hij op zijn 4e verjaardag een cars autootje kreeg… net die hij heeeeel graag wou hebben (dat hadden wij zijn oom natuurlijk even ingefluisterd… arme jongen wist niet waar wij het over hadden… auto’s met namen :mrgreen: ).



Hij had een stukje open, spotte DE auto en ging helemaal uit zijn dak van blijdschap, sprong mijn broertje op schoot ‘oh dat heb ik aaaaaaaltijd al willen hebben, hoe wist je dat, mama zie je dat, oh dit is het mooiste wat ik ooooooit heb gekregen’ :lol: .



Overigens speelt hij nog steeds heel graag met juist die auto.

Zo krijgt mn zoontje over een paar maandjes een rode Mack vrachtauto (is ook van cars - voor de niet kenners.) Daar zeurt hij al om sinds hij Cars heeft gezien, da’s dus al anderhalf jaar ofzo. Ik kan haast niet wachten om zijn snuit dan te zien :inlove: Volgens mij gaat ie van zn graat haha.

Lianne kreeg afgelopen week nieuwe schoenen, na het afrekenen kreeg ze een bellenblaas van de verkoper.

Ze loopt naar hem toe, handjes in de lucht en geeft hem een kus… :inlove:

Hij zat al op haar hoogte ivm de bellenblaas… mn hart smolt :inlove:

ooh hier ook een meisje wat je dolbij kan maken met een dooie mus! :slight_smile: heb zo geen voorbeelden… maar als je zo haar snoetje ziet stralen. Ze is altijd zo dankbaar als ze iets krijgt! :dance:

Dat is echt zo’n aaah gevoel :inlove: , denk eraan terug als ie eens een keer niet wil slapen en zich gedraagt als een monstertje :mrgreen:

Oooow jaaa, toen ze een boekje kreeg van “Boeba”. Die kende ze enkel van tv, begon wel gek te worden op boekjes en de combi van Bumba in een boekje is nog steeds een topper :inlove:.

Hier een 4-jarige griet met een Hello Kitty en Carsverslaving en een 2-jarige die helemaal gek is van Bumba en het boekje van kikku haa (kikker en haas). Het boekje is al helemaal versleten, maar wordt iedere avond nog voorgelezen. :smiley:

Zo mooi he dat je ze blij kan maken met iets kleins! Noelle speelt overal mee en soms hoor ik ze dan zeggen “dootje kegen buman” ze weet het nog precies dat ze iets gekregen heeft en soms ook nog van wie, leuk!

Lars wordt dus zo enthousiast als hij iets uitpakt van Bumba!

Lief als ze zo blij zijn.

@lydia wrote:

Lev wordt blij van alles. Hij kreeg laatst een kassabonnetje van iemand omdat zijn zus van haar kauwgom kreeg. Hij heeft dagen met het bonnetje gespeeld…




Hahaha, ja dat is ook zo. Een kind maak je al blij met niks!