Jippppiiiiiééééééé!!

Geen idee of ik het goeie topic te pakken heb, maar ik wil mijn vreugde even met jullie delen!

Ons mannetje gaat lopen!! Vorige week al een paar pasjes, maar gister staat meneer ineens op van de grond en loopt zo de hele kamer door!! :lol:

En wat is het prachtig om je kindje met de armen omhoog en een grote smile op het gezicht op je af te zien lopen!!

Het gaat nog niet helemaal gesmeerd (beetje dronken loopje), maar het begin is er. Ik werd er zelfs een beetje emo van…

Ons ventje wordt groot!

Jarno goed zo!!! :dance: :dance: :dance:



Hihii…nu kun jij er fijn de hele dag achteraan rennen!!





:-*

Inderdaad hihi. Het griezelt me soms toe hoor…maar ik denk dat hij er zelfs onrustiger van wordt als ik steeds naar hem grijp…ik ben ook weer bang dat ik hem op jaag.

:thumbup: grote jongen dus al :mrgreen:

leuk hoor, zo vanalles mee te maken :mrgreen:

:clap: :clap: goed zo jarno… leuk he de eerste stapjes van je kleine man… Maar pas maar op niks is meer veilig :wink:

:thumbup: :dance: :thumbup: :mrgreen: :smiley: 8) :mrgreen:

Het toppertje, leuk moment , en nu in de gaten houden hihi.



Mooi hoor en knap van em dat ie het dorheeft.



:-* bianca81

Wat goed van hem

:-* jentel

Wauwwwwwwwwwwwwww goed zeg!!! :mrgreen: :dance: :thumbup: En veel succes met in de gaten houden! :wink:

Wauw wat goed zeg! :dance: Lijkt me idd wel een heel bijzonder moment! Kan me voorstellen dat je ontroerd bent!

goed zeg. knap hoor. :thumbup: :dance:

Ojee, wat goed!!! Super!!! En túúrlijk werd je daar een beetje emo van!!! Dat heb ik hier ook elke keer bij al die eerste keren!!! :mrgreen:

he gefeliciteerd jarno goed zo :thumbup: :thumbup:





groetjes ingrid

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!

helemaal top jarno!!



ja…kleine kindjes worden te snel groot :wink: