Jippieeaijeee...!!!

Ik werd gisteren ochtend ineens wakker met een ‘brain fart’ (brein scheet…?)

Ik heb PPI (payment protection insurance - hypotheek verzekering) op mijn hypotheken. En dat betekend dat de verzekering de maand betaling voor beide hypotheken betaald bij ziekte - ongeval - of onvrijwillig ontslag. Wat dus betekend dat het deze maand en volgende maand niet zo krap hoeft te zijn als ik had gevreesd. Nu heb ik deze maand zelf betaald, maar dat kan ik terug krijgen.

Ik moet een stapel formulieren invullen en dan hopen dat het allemaal (op tijd) goed komt.



EN…!!! Si had vanmorgen een solicitatie gesprek en vrijdag hoort ie of hij de baan heeft. Hij heeft rete-veel ervaring met het soort werk (cafe/pool club) en kan eigenhandig de toestand runnen.



EN…!!! Ik ben gewoon vrolijk vandaag. 3 dagen gegeten zonder pijn, en (ik weet hoe vreemd dit gaat klinken…) ik ben zelfs 2 lbs (900 gram) aangekomen, dus mijn binnenkant is weer in goede staat van werking.



EN…!!! Ava doet mijn hart smelten. Zwijmel.





Wat maakt jou blij vandaag?

Goeie zaak Nefarious!



Wat mij blij maakt vandaag:



Mijn schone dekbedovertrek (en néé, niet delftsblauw met polkadots)

EN…! Dat ik heb afgesproken morgen koffie te gaan drinken bij mijn nichtje

EN…! Dat we komend weekend lekker een weekendje weg zijn naar Zeeland

EN…! Dat ik gisteren zeer duidelijk een rotschop heb gekregen van één van mijn twee binnenbaarmoederlijke nazaten… :inlove:

hey meis



wat fijn dat het je eindelijk weer een beetje voor de wind gaat nu maar hopen dat de hypotheek snel is geregeld en wie weet toch een klein cadeautje met kerst :wink: (grapje hoor) ik ga in elk geval hard voor je duimen dat het allemaal goed komt



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



groetjes nathalie :wink:

Si en ik hadden al besloten dat we hooguit £100 zullen besteden aan de kerst, mocht de PPI uitbetalen. Dat is dan voor de gehele familie.



En dank je :-*



Muze…Veel plezier in Zeeland!!

Heerlijk zulke scheten… :mrgreen: :thumbup:

Maarre, financiele meevaller dus… :thumbup:

En een mooie Ava :inlove:



Wat maakt mij vrolijk vandaag:



Mijn man heeft zongedroogde tomaten gehaald voor me, en cashewnoten… :drool:

Vandaag gaan we defenitief beslissen wat te doen met hypotheek…

Kids zijn bij oma, dus even lekker rust…

Wat mij blij maakt vandaag? Dit:





@Nefarious wrote:

Ik werd gisteren ochtend ineens wakker met een ‘brain fart’ (brein scheet…?)

Ik heb PPI (payment protection insurance - hypotheek verzekering) op mijn hypotheken. En dat betekend dat de verzekering de maand betaling voor beide hypotheken betaald bij ziekte - ongeval - of onvrijwillig ontslag. Wat dus betekend dat het deze maand en volgende maand niet zo krap hoeft te zijn als ik had gevreesd. Nu heb ik deze maand zelf betaald, maar dat kan ik terug krijgen.

Ik moet een stapel formulieren invullen en dan hopen dat het allemaal (op tijd) goed komt.



EN…!!! Si had vanmorgen een solicitatie gesprek en vrijdag hoort ie of hij de baan heeft. Hij heeft rete-veel ervaring met het soort werk (cafe/pool club) en kan eigenhandig de toestand runnen.



EN…!!! Ik ben gewoon vrolijk vandaag. 3 dagen gegeten zonder pijn, en (ik weet hoe vreemd dit gaat klinken…) ik ben zelfs 2 lbs (900 gram) aangekomen, dus mijn binnenkant is weer in goede staat van werking.



EN…!!! Ava doet mijn hart smelten. Zwijmel.





Wat maakt jou blij vandaag?

Fijn voor je meid :thumbup: :thumbup:

@Muze wrote:

Goeie zaak Nefarious!



Wat mij blij maakt vandaag:



Mijn schone dekbedovertrek (en néé, niet delftsblauw met polkadots)

EN…! Dat ik heb afgesproken morgen koffie te gaan drinken bij mijn nichtje

EN…! Dat we komend weekend lekker een weekendje weg zijn naar Zeeland

EN…! Dat ik gisteren zeer duidelijk een rotschop heb gekregen van één van mijn twee binnenbaarmoederlijke nazaten… :inlove:






zeg.

Wil je mij niet pesten met mijn dekbed :mrgreen:



Nef wat super voor je!!!

Lydia, ik sta geheel aan jouw zijde hoor!! :mrgreen: :thumbup:

Hubbels hier vond het ook een maffe reactie van je man… maar dat staat al in je topic, hahaha.

dank jullie…nog iets wat mij blij maakt…Ava heeft net zoete aardappel met pompoen gegeten, en yogurt!!! e wilt dus eigenlijk alleen de fles maar vandaag at ze van een lepel!!! :dance: :inlove:

heerlijk een financiele meevaller!!

en de kleine dagelijkse dingen zoals je mooie dochter :inlove:



Ik ben vandaag blij omdat ik vrij ben

en omdat ik nieuwe ‘verse’ boeken bij de bieb heb gehaald

en ik gewoon zo blij ben met mijn hub :inlove:

dat mijn oudste bij me is vandaag… en dat de bijzondere bijstand die ik had aangevraagd is toegekend, en ik dus volgende week een nieuwe koelkast enwasmachine heb :dance: :dance: :dance:

Hieperdepiep voor blije mensen!!! :dance: :mrgreen: :inlove:

Ik ben blij voor Nef omdat Ava eet :dance:



Ik ben blij omdat als mijn lief vanavond thuiskomt hij lekker vier dagen vrij is… :dance:

Ik ben blij omdat mijn kindjes lief en rustig zitten te spelen :dance:



En ik hoop morgen blij te kunnen zijn als we van de kinderarts terug komen :pray:

@Vicky wrote:

Ik ben blij voor Nef omdat Ava eet :dance:



Ik ben blij omdat als mijn lief vanavond thuiskomt hij lekker vier dagen vrij is… :dance:

Ik ben blij omdat mijn kindjes lief en rustig zitten te spelen :dance:



En ik hoop morgen blij te kunnen zijn als we van de kinderarts terug komen :pray:
:-* en :pray:

Ow Nef, word gewoon helemaal blij van jouw post! :thumbup:



en ook omdat m’n hoofdpijn eindelijk aan het zakken is hoor :wink: :mrgreen:

:-* :-*

Waar ik blij van word??



… :think: …





Mijn dochter die zo mooi kan kletsen:



Manlief en ik zijn een tijdje uit elkaar geweest maar wonen nu sinds kort weer op 1 adres.

Dus ik zeg: “Nu wonen we weer allemaal hier: papa R. , mama H., M. en jij”

Zij. “Ja, en de knuffels ook.”

Ik: “En de poes.”

Zij: “Ja, en de wasmand…”



:lol: … :inlove:

O wat lief mamalena :inlove:



Ik wordt blij van jubelberichten, dank je Nefarious :-*



Ben ook blij dat iedereen ondanks flinke verkoudheid gewoon de nacht heeft doorgeslapen :dance:



Dat ik niet zo’n schijterd ben geweest vannacht want ik was zonder man thuis. Dappere ik! :clap: