Pfffffffffffffff, zenuwen gieren hier bij ons door het lijf hahahaa!!
Over 10 dagen gaan we eindelijk trouwen …
Na meer als een jaar voorbereidingen, gaat het er echt van komen!!
Ik kan niet wachten, heb er zo heeeeeeeeeeel veel zin in.
9 September is onze laatste werkdag, en daarna bijna 3 weken vrij, héérlijk!!
Moest het eventjes kwijt …
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
1 Nadeel, mijn kleintjes hebben krentenbaard!!
Ze zijn er gelukkig niet ziek van, maar het ziet er niet uit …
Gelukkig heeft Kevin het minimaal in zijn gezicht, en het zit meer op zijn knieén.
Bij Loïse begint het ook op haar knieén, en heb net de dokter gebeld …
Tja, hopelijk blijft het hierbij!
nog 10 dagen , en dan de rest van jullie leven saampjes
geniet ervan! laat t een mooie dag worden!
Oh spannend meis, dat schiet al aardig op dus
Oef zeker spannend!! geniet er lekker van :thumbup:
en krenttenbaard, oef hopelijk zijn ze het snel kwijt!!
Spannend hoor!
Een hele speciale dag voor jullie!
ow dat is spannend, gaaf hoor
Goed smeren voor de krentenbaard.
Ik kreeg van de huisarts voor de bruiloft van mijn broer ook fijne zalfjes, die helpten goed, alleen kwam het bij mij pas 2 dagen voor de bruiloft opzetten :roll:
Heeeeeeeeeel veel plezier en geniet ervan!!
Wij hebben de dagen na de bruiloft nog nagenoten door bij alle getuigen langs te gaan. Even lekker nagenieten!!
spannend… :dance:
owwwwwwwww wat gaaf!!!
Ik trouw 19 september!! Dus schiet voor ons ook al op! Heb er ook zo’n zin in en wacht nu met spanning af! Vrijgezellenfeest zit er geloof ik ook aan te komen :think: :inlove:
Owwwwwwww spannend willie :mrgreen: :mrgreen:
Is ook alles bij jullie geregeld??
Hier alles wel, deze week nog een hoop afspraken staan, maar komt helemaal goed …
Trouw je ook met alles der op en der aan?? :lol:
Nicje! We hebben gelukkig goede zalfjes, en Kevin heeft het iets erger, en heeft daarbij ook nog een inwendig kuurtje gekregen …
Ja wij hebben zo goed als alles geregeld en ja we trouwen met alles erop en eraan!!!
Het enige wat we nog moeten regelen is de boog(voor de ballonnen bij mijn ouders voor de deur)
De bedankjes bestellen(hopelijk op tijd)
Voor mijzelf lekker een gezichtsbehandeling de week van het trouwen en de nagels etc etc(proef make-up al gehad en kapsel ook)
Trouw jurk zit perfect en onze kiddies zullen er ook fantastisch uitzien(zijn bruidsjonkers) die zijn helemaal aangepast op het pak van mijn aanstaande( al zegt hij in zwembroek te komen hehe)…Jurkje bruismeisje(dochter van beste vriendin) zit ook geweldig past helemaal bij mijn jurk!
oefffffffff nu nog even de trouwambtenaar die langs komt en dan op naar 19 september!
heb er zin an!
Ik heb jullie site vol bewondering bekeken en ziet er tip top uit hoor! leuk stel mooie kids! ga proberen even op die webcam te kijken of ik de ceremonie kan volgen daar in Hellevoetsluis! Lijkt me leuk elkaar een beetje op de hoogte te houden met de vorderingen
Geniet alvast deze 10 dagen in de aanloop van de grote dag
Ow super joh! Leuk he al die voorbereindingen …
Morgen komt de ambtenaar, Donderdag naar de kapster, en Vrijdag eindelijk mijn jurk halen …
En natuurlijk nog mijn nagels laten doen …
Voor de rest is alles wel zo’n beetje geregeld, gister nog de tafel indeling gemaakt, en de kaartjes geschreven …
We hebben zelfs privé dansles gekregen voor de openingsdans, echt leuk!
Heb je ook een site?
En de zenuwen zitten er nu aardig in hoor haha, vandaag heeeeeeeeeeeeel de badkamer schoongemaakt,
want we krijgen wat gasten tijdens het trouwen …
Je kan het maar hebben gedaan
Mijn ouders hebben ook een boog neergezet …
Waar heb jij de versiering vandaan?? Of doe je alleen balonnen??
Pfffffffffffffff nog 10 dagen haha …
oeee spannend he de laatste dagen!!
Ik was ook zo zenuwachtig maar de avond er voor en op de dag zelf waren al mijn zenuwen weg. Haha hub kreeg het juist andersom :lol:
Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!
Williwortel: jij ook ennuh de boog word voor je gemaakt (neem ik aan haha zo was het bij ons wel) dus daar geen zorgen over maken
Leuk leuk!! Er trouwen veel stellen in september!! Alvast gefeliciteerd!
Wij trouwen de 25ste… :inlove:
owww wat leuk zeg!! :inlove: :inlove: :inlove: en hoe spannend he!! :mrgreen:
wij moeten de dag erop naar een huwelijk van mijn hubbie zijn nicht.
succes alvast,
groetjes lynnty
GEfeliciteerd (alvast) en veel plezier met aftellen!
@Jennifer wrote:
[color=redWe hebben gelukkig goede zalfjes, en Kevin heeft het iets erger, en heeft daarbij ook nog een inwendig kuurtje gekregen … [/color]
Mag ik vragen welke middeltjes je gekregen hebt? Hier ook een menneke met krentenbaard, welliswaar in zijn mondje en op zijn mondhoekje. Van de huisarts kregen we gisteren fucidin hydrofiele creme.
Ja die hebben wij ook … En inwendig Amoxicilline!!
Morgen is het zover :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben een beetje maar zenuwachtig …
Een beetje :liar:
Alvast een GEWELDIGE dag toegewenst !!
Hopelijk is het morgen net zo’n mooie dag als vandaag lijkt te gaan worden!
Super mooie & onvergetelijke dag gewenst!