jippie eindelijk op de ijsbaan gestaan

en de heren vonden het geweldig!

De jongste op de slee, zat te lachen en heen en weer te wippen op de muziek, lekker in zijn skipak goed ingepakt en de andere heren op hun ‘schaatsen’ (zijn van die dubbele ijzertjes, dus echte schaatsen zijn het niet echt).

Vorig jaar wou de middelste nog niet, maar nu stapte hij er op en vond het erg leuk. En heeft ook een stuk meer lef als de oudste, want hij stond zelfs te springen en gek te doen. Tuurlijk ook weleens op de snufferd gelegen, maar opstaan en verder gaan.

De oudste moest echt even weer wennen en ‘lef’ krijgen.

Nu hoop ik toch echt dat de vorst de komende dagen nog even aan wil houden zodat we in het weekend nogmaals kunnen :thumbup:

Leuk he…

Hier klein schaatsbaantje op ons grasveld achter t huis…veel werk maar oh zo leuk…

dit is zo’n ondergelopen veld waar een ijsvereniging bovenhangt.

Laten ze alleen altijd wel errug vol lopen, dus het moet goed lang vriezen voor het dicht is en toen waren ze afgelopen vrijdag en zaterdagavond geopend kwam die sneeuw er bovenop, dus waren ze weer dicht…

Gister gingen ze weer open en ik hoop echt t/m het weekend, maar volgens mij is dat twijfelachtig met de dooi…

Is weer afwachten geblazen dus…ik help je mee duimen voor wat vorst oke??

Wat leuk dat je kids zo genoten hebben :inlove: En jij ook :thumbup:

Ik vind schaatsende kids zo leuk! Max en Victor kunnen ook goed schaatsen op hun hockeyschaatsen. Echt leuk!

Ik hoop met je mee op vost!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hmmm, hopelijk gaat het weer vriezen.

Th wil zo graag schaatsen… maar hij zit thuis met longontsteking.

Maarrrrrr heerlijk dat jullie op het ijs gestaan hebben!

Je mannekes hebben genoten dus! :inlove: :dance: