Heyyy
Hehe sinds vandaag durft Danique ook op de wc te poepen!
We zijn 3 wkn geleden begonnen met zindelijkheidstraining maar het poepen op de wc durfde ze gewoonweg niet!
Plassen ging na 2 dgn eigenlijk al prima ze gaf toen ook al aan als ze moest plassen en je hoefde je echt geen bult te haasten want ophouden kon ze toen ook al!
Op het potje poepen was tot nu toe altijd een heel drama tot vanochtend dus.
Zegt ze opeens mama Danique poepie maken (dus ik dacht nog ze zal wel plassen bedoelen), dus ik zeg ok dan aan we naar de wc.
En warempel eerst kwam er een flinke plas en daarna zag je haar echt duwen en “plons” daar was het poepie. ihihihi
Zegt ze meteen: “danique poepie uitzwaaien” :inlove: :inlove: :inlove:
Ben zoooooooooooo trots op haar!!!
’ s nachts heeft ze soms nog een natte luier maar hij is ook wel eens droog maar ik denk dat het beter is om nog even te af te kijken hoe het 's nachts gaat met luier en als ze nu gewoon een tijdje droog is 's nachts de luier uitlaten of zouden jullie het anders/sneller doen???
We laten haar wel altijd net voor het naar bed gaan nog even een plasje doen en dat lukt soms wel en soms niet! :think: :think:
Liefs Knabbel :-*
Nou Danique ( en Knabbel) van harte hoor.
Knap van haar hoor. Ze vond het ook niet eng??? Heeft ze het poepie nog uitgezwaaid??
je zou Danique om 12 uur 's nachts even wakker kunnen maken voor eewn tussendoor plasje.
Zie je bij de Zomerzonnetjes weer,
:-*
wat goed zeg !!!
jaaa het poepie wordt elke keer uitgezwaaid hihihihihihii daar begint ze al over als ze net haar broek naar beneden heeft om naar de wc te gaan!!
Liefs Knabbel
wij hebben gewoon het matras in vuilniszakken gestoken en er daarna drie! onderlakens over heen gelegd en sil heeft het NOOIT in bed gedaan dus het was gewoon voorzorg :inlove: , maar het blijft een kwestie van proberen hoor …
heel veel sucses!
Nog zo’n snellerd, wat een knappe kindertjes hebben jullie toch!
Hoe gaat het nu? Is ze overdag helemaal zindelijk? Gaat ze ook zelfstandig naar de wc? En hoe gaat het 's nachts, heb je het al aangedurfd om haar in een onderbroekje te laten slapen?
waauw knabbel,
das echt wel geweldig!!!
wat is zo’n plos dan mooi om te horen hé