Jim mag naar een ander groep, trakteren?

Nou ja de vraag zegt genoeg, maar eigenlijk is het hierom: per 1 augustus gaat Jim naar de dreumessen op het kdv maar op 24 augustus wordt hij een jaar. Ik vind het onnodig om 2x te trakteren, maar de kindjes van de babygroep waar hij al die tijd mee zit krijgen nu niks en de kindjes waar hij komt kent hij dan pas net een paar weekjes. Weet niet zo goed wat ik daar nu mee moet en wat ik überhaupt moet trakteren om die reden…

hier is het niet de gewoonte.

ze stromen allemaal door,

en de leiding rouleert ook

dus die zien ze ook nog gewoon.

Bij ons KDV trakteert men niet aan de nieuwe groep bij de overgang. Maar wordt wel afscheid/verjaardag gevierd met de oude groep



Merijn wordt as zondag 2 en gaat die maandag zijn verjaardag vieren bij de babygroep en is dat is ook gelijk zijn laatste dag daar. Vanaf de week erna zit hij op de peutergroep

Jim viert dus zijn verjaardag niet meer op de babygroep… dus ik vind het eigenlijk wel jammer dat hij daar niet kan trakteren. Hij zit al 3 weken op de dreumessen groep als hij jarig is…

Hier gebeurt het door het ene kindje wel en door het andere kindje niet bij de groepsovergang. Wij vonden het onzin. Wij hebben de leidsters getrakteerd op een knutselwerkje van Bo voorzien een persoonlijk bedankje en een bosje bloemen. Die meiden hebben een jaar lang heel goed gezorgd voor Bo en daarvoor wilden wij hen graag bedanken. Dat vonden wij veel belangrijker dan om de andere kindjes te trakteren.



En wat je moet trakteren? Is hier al een topic over geweest en er zijn diverse sites met allerlei ideeen. Even googlen en je vindt allicht wat.

ik zou eigenlijk laten tracteren op de babygroep op zijn laatste dag daar en dan nieit meer met zijn verjaardag.