Jij/jullie ook 4 jaar of langer bezig?

ha, mijn NOD is ook altijd 16 dagen na eisprong.

We deden de laatste maanden weer ovu-testen. Behalve de afgelopen maand. Op dag 11 nog geklust daarna hadden we er de puff niet voor door alle stress enzo. Vlak voor de operatie dus…nou dat zou wat zijn zeg als ik nu deze maand toch zwanger zou zijn! Door een operatie heen en alles. Niet echt realistische he?

Hoi meiden,

Nee hoor, niet geschrokken van je bericht, Juf_Essie maar ik ben niet zo vaak hier te vinden! :wink:

@ Ineke: ik ben blij voor je dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk heb je inderdaad met IVF een kans op succes. Nu lekker je buik tot rust laten komen.

Mijn laatste IUI (afgelopen maand dus) is volgens mij verpest door de verpleegkundige :? :x . Bij het inbrengen van het slangetje in de baarmoeder verging ik werkelijk van de pijn. Heb het echt uitgeschreeuwd. Volgensm ij moeten ze me in de gang hebben gehoord. Het zaad is wel ingebracht maar ik bleef na de IUI maar bloeden en 8 dagen erna werd ik al ongesteld :o :? . Nu a.s. dinsdag of woensdag zal IUI (5) volgen. Zie er nu wel erg tegenop. Van de andere kant: nog 2 IUI, met die van komende week erbij geteld dus, en dan starten we met IVF. Voor mijn gevoel wordt dan onze 1e echte kans. Stom misschien, maar toch voelt het wel een beetje zo.

Jeetje zeg, wat een horror verhaal. Het moet toch helemaal geen pijn doen? Ik heb het maar 2x gehad en voelde er niets van.

Zat ze soms in je urinebuis ofzo… :?

Sterkte dan dinsdag! En daarna natuurlijk weer met wachten, zucht.

Nee, het hoort echt geen pijn te doen. Wat ik denk is dat ze door de baarmoedermond geprikt heeft. Ze hoort de opening in te gaan, maar ik denk dat ze het als het slangetje ware door de rand heeft heen gestoken. Op zich is het een flexibel slangetje, waarvan je zou verwachten dat dat niet kan, maar toch was het echt uitermate pijnlijk. Eén dezer dagen weer IUI (ik denk woensdag a.s.) dus ik duim dat het deze keer niet zo’n pijn doet als vorige keer.

Heel veel suc6! kan me voorstellen dat je er gespannen naar toe zult gaan…pfff. Maar zal vast niet weer zo gaan lijkt me.

fijne dag

ineke

Hoi,

Nou, IUI 5 is ook niet gelukt :cry: . Op naar IUI 6.

Ineke, hoe is het met je? En hoe is het met de anderen?

Liefs!

Wat enorm balen weer voor je! Op naar de 6e poging dus…en de laatste?

:hug:

Hier gaat het wel goed. Eisprong is weer geweest. We wachten het maar weer af.

2 juni weer naar de gyn en zullen dan meer horen over de ivf…qua wachtlijst etc.

gr.

Ineke

Hoi, wij zijn inmiddels ook zo’n 4 jaar bezig.

Ben allang blij dat ik sinds ong. een half jaar weer een (beginnende) cyclus heb! :smiley:

Kan ik me voorstellen Sollie! Veel succes deze cyclus!

Thanx :smiley:

Nou Sollie, ik zie dat je inmiddels zwanger bent!!!

GEFELICITEERD!!!

Sollie, wat geweldig, je bent zwanger :lol:. Gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! :-D.

Ik duim voor een probleemloze zwangerschap en een prachtig beebje als resultaat!

Ja heerlijk hè? Bedankt allebei! :wink:

Een onverwacht kado is het, ik ben er zo verschrikkelijk blij mee! :inlove: