JHacht op nieuwe Maddie verdachte

AMSTERDAM - In de verdwijningszaak rond Maddie wordt nu jacht gemaakt op een man die zich verdacht zou hebben gedragen rond het Portugese vakantieappartement van de McCanns, waaruit het meisje bijna twee jaar geleden verdween.

Het toen bijna vierjarige Britse werd op 3 mei 2007 uit haar bedje gehaald terwijl haar ouders in een restaurant even verderop zaten te eten. Sindsdien is er geen spoor meer van het kind gevonden.

Een getuige verklaart nu echter dat hij enkele dagen voor de ontvoering een man heeft gezien die zich verdacht zou hebben gedragen. Hij slenterde dagenlang alleen rond bij het vakantiehuisje in Praia da Luz. Hij zou daarbij regelmatig in de richting van het raam van de McCanns hebben gekeken.

Volgens vader Gerry en moeder Kate kan de man cruciaal zijn in de oplossing naar de ontvoeringszaak. Hij zou een mediterraan uiterlijk hebben en tussen de 20 en 30 jaar oud zijn

En na 2 jaar meldt deze persoon dat pas?? :eh: :shock: :think: :doh:

Ik hoop zo dat het duidelijker wordt en dat ze misschien gevonden wordt :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Volgende week al 2 jaar dat ze weg is…

Het is dat ik een man heb en nog een zoon anders had ik waarschijnlijk uit pure ellende en onmacht mijn eigen leven genomen.

Ik zou het niet op kunnen brengen om 2 jaar lang elke dag op te staan en niet te weten waar mijn kind is.

Ik denk dat ik persoonlijk ook liever had dat ze gevonden werd, dan maar niet meer levend, zolang ik het maar af kon sluiten, het een plek kon geven en langzaam weer de draad op kon pakken.

Ik denk dat het verdriet dan ook ondraaglijk is, maar het onwetende, dat knaagt aan je.

Hoop hou je natuurlijk altijd maar wat moet dit ontzettend slopend en vreselijk zijn.

Ik zou me zo ontzettend schuldig voelen bij elke dagelijkse handeling die ik deed, wetende dat ik niks kan doen om mijn kind te helpen.

Ik snap niet hoe deze mensen het volhouden…

Maarja, wat moet je anders?