Jezelf inbakeren

Ik las laastst iets over jezelf na de bevalling inbakeren. Het zou je figuur doen terug springen naar hoe het eerst was (oke een iets te rooskleurige voorstelling). Het inbakeren deed die gene door lichaamscorigeerend ondergoed te dragen!

Heeft iemand hier ervaring mee? en wil die met ons delen?

Ik ben namelijk heel benieuwd of het

A. uberhaupt werkt

B. mag met een pas ontzwangert lichaam

C. het wel comfortabel is!!

Alvast bedankt!!

groetjes een aanstaande moeder die nogal gehecht was aan dr platte buik!

Edit beheer: lijf en leden---->mama/papavragen

de niet zo platte buik heeft te maken met oprekken van spieren, andere stand van de baarmoeder en opgerekt vel. dat gaat niet over door corrigerend ondergoed, spieren worden daar zelfs wat “lui” van

gewoon een kwestie van je buikspieren weer gaan oefenen en geduld hebben

vroeger kwamen vrouwen in een spanlaken na een bevalling, daar zijn ze niet voor niets vanaf gestapt denk ik :slight_smile:

in oeganda doen ze het nog steeds. B. was ook helemaal verbaasd dat ik mijn buik niet had ingesnoerd en zegt dat ik daarom nu zo’n flubberbuik heb. Dus dit jaar krijg ik een prachtig oegandees insnoer-weet-ik-veel-wat van um. Ik zou zeggen, wacht tot maart 2011, en dan zal ik je vertellen of het werkt en of ik het uberhaubt heb gebruikt :mrgreen:

Bedankt voor jullie reacties!

Ik hoor om me heen ook veel verschillende verhalen over het nut en de werking van het jezelf inbakeren.

Hahahah Fiep. :mrgreen: Zelf beval ik in oktober dus …

Ik denk dat ik sowieso een strak shirtje aan ga doen na de bevalling en zal na verloop van tijd mijn buikspieren weer eens gebruiken :mrgreen:

Ik ga het denk ik ook proberen , kwaad kan het vast niet :think:

Als je googled op sluitlaken dan vind je er veel info over.

Mijn moeder heeft het vroeger ook gedragen na haar bevallingen. Ze heeft echt geen strakkere buik dan ik.Dus verwacht er geen wonderen van.

@ariel wrote:

Als je googled op sluitlaken dan vind je er veel info over.

Mijn moeder heeft het vroeger ook gedragen na haar bevallingen. Ze heeft echt geen strakkere buik dan ik.Dus verwacht er geen wonderen van.

mijn moeder heeft ook 3x een sluitlaken gedragen… en heeft ook ondanks een heel sportief leven een duidelijke ‘ik heb ooit kinderen op de wereld gezet’ buikje.

En er nog trots op ook :lol:

@Taliet wrote:

Het inbakeren deed die gene door lichaamscorigeerend ondergoed te dragen!

Toevallig las ik vandaag dat Nikki Plessen dat ook heeft gedaan.... :mrgreen:

In Marokko, het land waar mijn ouders vandaan komen is het ook nog een gewoonte. Na de bevalling, bij thuis komst wordt de kraamvrouw ingebakerd. Ze krijgt daarbij ook allerlei lekkere dingen die er voor zorgen dat je baarmoeder snel krimpt en de BV op gang komt…

Ik heb er zelf geen ervaring mee…maar men zweert erbij daar.

Ik moet zeggen dat mijn moeder een platte buik heeft dat voor een vrouw van 52 :mrgreen: