Jeukerdejeuk

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! :wall: Ik verga momenteel van de pukkels/uitslag op mijn rug! niet normaal meer, zo vies!

Heb zelf nooit veel last van jeugdpuistjes ofzo gehad, heb wel last van zonne-allergie, maar ja, die zon heb ik al daaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen niet gezien :frowning: Zal wel een hormonen-kwestie zijn (pukkels zijn ongeveer op komen zetten rond eisprong, dag 12), maar ik kan het niet plaatsen en het is nieuw voor mij.

Mijn lief is wel gewend om mijn (boven-)rug vol zonne-allergie-uitslag in te smeren, maar die keek zelfs op van de hoeveelheid pukkels die nu op mijn (onder-)rug zitten. Iemand tips om van de jeukjeukjeukjeuk af te komen???

He Samsam, ik heb ook heel snel last van zonne-allergie. Als de jeuk te erg wordt smeer ik er altijd koude karnemelk op. En dat is geen grapje :lol: Klinkt een beetje raar maar bij mij hielp het echt super :thumbup:

Succes ermee :hug:

Voor mijn zonne-allergie heb ik tegenwoordig goed spul, dus dat is het probleem niet. Maar zal vandaag es kijken of ik toevallig in de winkel tegen een pak karnemelk aanloop…