Jeukende buik

Ik heb al 2 dagen last van een jeukende buik en dit nog niet eerder gehad wie heeft dit ook of weet er een goed middeltje voor ???

smeren smeren smeren smeren…iets anders weet ik ook niet.

ik smeer nu 4 keer per dag

heb nu zwitza mama buikbalsem geprobeerd van etos eigen merk van hema en verschillende body cremes maar niets helaas nog

misschien huis thuin en keuken middeltjes

Mentholpoeder, of iets anders met menthol erin.

dampo of vicks bijv.

Maar je bent pas 12 weken hoe kan je dan nu al zo’n jeuk hebben.

Denk je echt dat het al door de zs komt?

Of heb je niet een allergische reactie van een nieuwe broek ofzo?

ik was al mij nieuwe kleren eerst 2 keer om alergien en heb ook geen ander wasmiddel of zeep voor douchen en zo gebruikt

koop ook meestal de kleren in de zelfde winkels dus zal het ook niet aan liggen en ik heb al best een buikje al zeg ik het zelf dus zou kunnen van de spanning die er nu op gaat staan

normaal ben ik heel slank en best gesprierd ( ik weet niet hoe ik het uitleggen moet ik ben om de dag in de sportschool te vinden)

dus daarom begind overal de spanning te staan

Mentholpoeder inderdaad.:slight_smile:

@ingemamavan2 wrote:

ik was al mij nieuwe kleren eerst 2 keer om alergien en heb ook geen ander wasmiddel of zeep voor douchen en zo gebruikt

koop ook meestal de kleren in de zelfde winkels dus zal het ook niet aan liggen en ik heb al best een buikje al zeg ik het zelf dus zou kunnen van de spanning die er nu op gaat staan

normaal ben ik heel slank en best gesprierd ( ik weet niet hoe ik het uitleggen moet ik ben om de dag in de sportschool te vinden)

dus daarom begind overal de spanning te staan

Nee oke dan snap ik het.

Kan natuurlijk best als je vanjezelf lekker strak bent dat je dan wat sneller een gespannen huid hebt.

Klinkt ook wel erg logisch :doh: :wink:

Jeetje ben weer lekker opdreef tjonge jonge.

Nou in ieder geval menthol helpt erg goed tegen de jeuk.

Ik smeerde het bijv ook op de waterpokjes van mijn dochter en de jeuk was weg,. tandpasta op een muggebult doet ook wonderen.

Maar om nou je hele buik met tandpasta in te smeren hahaha.

je kan dus beter dampo of vicks nemen.

Mentholpoeder is niet zo heel erg sterk, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

Succes ermee :thumbup:

probeer het eens met vaseline… gr toetje

okee ik ga het allemaal eens uitproberen ik word gek het word steeds meer dus wil er graag af