Jeukende, brandende huid..... wat is dit?

Hoi hoi,

Zoals de titel al verteld heb ik last van een jeukende en brandende huid. Voornamelijk op mijn handen en armen. Mijn handpalmen zijn ook rood en het lijkt alsof ik wat vocht vasthoudt. Bloeddruk is oke, wel aan de lage kant (onderdruk 50)

Daarnaast heb ik het superwarm (geen koorts), terwijl ik altijd degene ben in huis die de kachel een stuk omhoog wil hebben 0 :think: Pfffff ik kook :?

Wie o wie kan mij vertellen wat dit is???

Lijkt wel een allergische reactie op iets… heb je iets geks gegeten of aangeraakt o.i.d.?

Misschien voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen? Lijkt me geen pretje om zo nog het weekend door te moeten…

@Paco wrote:

Lijkt wel een allergische reactie op iets… heb je iets geks gegeten of aangeraakt o.i.d.?

Misschien voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen? Lijkt me geen pretje om zo nog het weekend door te moeten…

Nee niet dat ik weet. Ook geen andere wasmiddel of douchegel enzovoort :think:

He meid,

ff de huisarts of vk/ gyn bellen. Als het allergisch is, kan je er misscien een antihistamine krijgen. Ook kan het een zwangerschapskwaal zijn (zw.jeuk), maar daar zijn ook wel wat middeltjes voor geloof ik (Die met wisselend resultaat zijn)

Ik zou als ik jou was niet te lang met zulke nare klachten blijven lopen hoor

Misschien heb je hier iets aan.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=67558&start=0

Bedankt allemaal.

De jeuk is iets minder, wel een warme gloed over mn gehele lichaam, maar vooral onder mijn voetzolen en handpalmen :? .

@Lothlorien wrote:

vooral onder mijn voetzolen en handpalmen :?

Dat is een teken dat het met je leverfunctie te maken kan hebben! Neem even contact op met je verloskundige/gyneacoloog en laat bloed prikken. Geen reden tot nu onmiddellijk paniek, maar ik zou wel morgen even bellen om dit aan te kaarten.

@Lothlorien wrote:

Bedankt allemaal.

De jeuk is iets minder, wel een warme gloed over mn gehele lichaam, maar vooral onder mijn voetzolen en handpalmen :? .

Zou zwangerschapscholestase kunnen zijn, dit zijn namelijk wel DE

tekenen daarvan. Heb het zelf gehad… :thumbdown:

Vraag de vk/gyn of je huisarts even of je bloed mag laten prikken

om te kijken hoe je leverwaardes zijn!!

Daar had ik dus nog nooit van gehoord. Moet volgende week bloedprikken, dit stond al gepland vanwege mijn bloedgroep A negatief. Dan nemen ze direct de leverwaardes mee.

Moet zeggen dat het al wel weer minder is als gisteren.