Jeukende borsten

Wij verwachten in januari ons 3e kindje.

Na een vreemde start van deze zwangerschap (onverwacht zwanger, bloed verlies de eerste weken enz) gaat het nu gelukkig goed.

Ik heb alleen ontzettend last van jeukende borsten.

Het is zo erg dat ik het inmiddels bijna kapot gekrabt heb.

Ik las ergens op internet dat borstencreme van Zwitsal kan helpen dus dat heb ik vandaag gekocht.

Zijn er meer meiden die dit hebben en zo ja wat doen jullie er aan?

Oh ja dat heb ik ook gehad, vre-se-lijk :roll: :roll: echt ik kon lbijven krabben :shifty:



Mijn moeder werkt bij een apotheek, zij heeft mentholpoeder voor me meegenomen. Dat was het enige dat hielp, ik had ook zwitsal borstencreme maar dat vond ik niks. En deed voor mij niks tegen de jeuk.

Ik heb het ook een beetje en smeer er nu Sudocrem op!

Werkt best aardig…

Succes

Ik heb het vnl. op mijn tepels en bij mij is het een soort eczeem.



Ik heb het tijdens de zwangerschap van mijn zoon ook gehad en heb werkelijk van alles geprobeerd, ook van alles van de gyn en HA gekregen. Toen niets bleek te helpen, heb ik uiteindelijk van de dermatoloog elocon gekregen, en toen was het na een paar dagen smeren over. Elocon kan alleen voor groeiachterstanden zorgen, vandaar dat ik het toen ook enkel kreeg omdat zoonlief al goed aan de maat was en ik tegen het eindelijk liep (36 weken).



Nu heb ik uiteindelijk weer gekregen (via de HA, die contact met de dermatoloog heeft opgenomen) en mag ik het weer niet lang gebruiken, vanwege het risico op groeiachterstand…