Jeuk

Is het normaal dat je nu veel jeuk hebt? Ik word er knettergek van. Vooral 's avonds bij mijn buik armen en benen. grrrrr smeer al goed in met zwitsal maar het helpt niet.

Ja is normaal…Niet krabben maar wrijven… :wink:

ja idd erg lastig en wat Madre ook al zegt niet teveel krabben als het enigssinds lukt.

Menthol poeder werkt soms nog weleens verzachtend.

Ik word er ook gek van maar ja…het hoort er helaas bij !

yep … mijn bovenkant van mijn voeten heb ik inmiddels al onbewust kapot gekrabt :? Behalve dat mijn huid daar droog is, heb ik ook lichte exzeem. Als kind ooit gehad en hierna nooit meer, tot nu dus. En mijn armen en benen jeuken ook.

Verder een mega droge huid en ik kan smeren wat ik wil, het blijft droog. Lijkt wel een beetje op een slangehuid die er straks af gaat vallen.

ik heb er ook heel veel last van.

ik heb er 1 nacht heel erg last van gehad, ik had over mijn hele lichaam rode jeukerige bultjes.

ik heb toen een hele koude douche genomen, dit helpt heel erg.

de bultjes zijn weg, maar mijn huid jeukt nu af en toe nog.

ik zou de huid verder niet met bodylotion en dergelijke in smeren!!!

je kunt het beter met menthol gel en menthol poeder in smeren.

en als de jeuk heel erg word, neem je een koude douche, en was je je even met een washandje zonder zeep!!!

veel liefs mij

Ik had eerst ook jeuk. Ik heb van de arts koelzalf gekregen. Zo heet de zalf en is op bisis van rozenolie enzo. Helpt wel!!!

Jaaaaa…Ow, ik had er ook zo´n verschrikkelijke last van. Ik kon het niet, wrijven, móest krabben.

Gevolg: Ik had m’n hele benen open liggen. Geen enkele zalf hielp bij mij.

Jah! Ik heb het ook, dacht al dat het van de vlooien kwam die m’n katten wéér hebben (ggggggggggrrrrrrrrrr!) maar het kan dus ook van de zwangerschap? Eerst die vlooien maar weer eens uitroeien dan kan ik zien of het daar door komt, rotbeesten (vlooien dan he :lol: )

ik had het ook bij de eerste…

volgens de vk kwam het omdat je nu extra bloed aanmaak ofzo ( is ook alweer ruim 2,5 jaar geleden :shifty: )

lekker een frisse douche nemen helpt (even)

en mentol poeder erop smeren

Ik heb het ook gehad. gek werd ik ervan :? Het beste was het te doen als ik mijn pyama aan had. Hele zachte kleding dus. Ik moest het zelfs binenste buiten dragen omdat de naden al te veel waren. ( ik zag er dus gewoon niet uit :lol: )

Pijn is erg maar jeuk is minstens net zo erg. Vooral ook omdat er gewoon niets helpt.

Ja!!! Klinkt bekend! Komt door het aanmaak bloed en doorbloeding,

ook ik had zwangerschapsjeuk.

Vréselijk!!!

stond 3x per nacht onder de douche en eigenlijk helpt niets.

Mentholpoeder kan je proberen. Bij mij werkte een laag sudocreme wel even, maar als het dan weer ging jeuken moest die laag er eerst af en dan een nieuwe laag. Anders hielp het niet,…

Sterkte!!

Ik heb ook hele erge zwangerschapsjeuk gehad tijdens mijn tweede zwangerschap vooral vanaf week 33!

Ik had 24 uur per dag jeuk aan mijn armen en benen, en je zag er niks aan, GEK werd ik ervan!

Ik kon niet slapen en er was geen enkel middel dat er tegen hielp, er was maar een remedie: BEVALLEN!

Door deze klacht ben ik met 38 weken ingeleid, ik vond de weken daarvoor een hel! Een dag na de bevalling was de jeuk weg. Gelukkig!

Is er dan ook een baker praatje wat het geslacht dan is :shifty: :shifty:

ik hed een jongetje gekregen :lol:

Ook twee jongens hier :mrgreen:

Mijn vader zei steeds…Jij krijgt jongens! Want je ziet er heel goed uit. geen pukkels enzo extra. Meisjes trekken juist alle schoonheid uit moeders.

@Karin1981 wrote:

Nou dat geloof ik nooit…

@ariel wrote:

Want je ziet er heel goed uit. geen pukkels enzo extra. Meisjes trekken juist alle schoonheid uit moeders.

Bij de zwangerschap van Anoek ook geen pukkel of iets dergelijks gehad, toch een meisje geboren :wink:

@Paschal75 wrote:

@Karin1981 wrote:

Nou dat geloof ik nooit…

nee ik ook niet, was gewoon benieuwd of het uit komt