Heb een beetje genante vraag sinds vandaag jeuk en branderig gevoel beneden. Heb het wel vaker gehad en smeerde toen dactarin erop Mag dat tijdens je zwangerschap? of zouden jullie toch de ha bellen?
Ik zou toch even de huisarts bellen…Maar het zal wel een schimmelinfectie zijn, komt wel vaker voor in een zwangschap… In je zwangerschap mag je nl niet alles gebruiken, zou het daarom toch even checken.
Heb het idd gebruikt voor dat ik zwanger was is ook alweer 4 jaar geleden ofzow. Dan bel ik maandag maar met mijn ha.
Dankje Jet, vind het zo’n genante vraag :oops:
het kan ook een blaasontsteking zijn.
want een paar weken geleden had ik het ook, urine ingeleverd, bleek dus blaasontsteking
had je toen ook jeuk?
Het lijken mij de symptomen van een schimmelinfectie. Je kan inderdaad altijd even de HA bellen, die weet wel raad. (Zou ik sowieso doen, want jeuk & branderigheid is niet fijn / ik kan het weten :mrgreen: , ze hebben er van alles voor dat helpt)
Vandaag eigenlijk bijna geen last :think: bel maandag zoiezo maar even . Ik na tip van pooh mag ik gewoon dactarin gbruiken dus dat ga ik toch maar halen.