Ik kan wel janken van ergernis…
Jeuk jeuk jeuk jeuk…
Mijn borsten onderin dat is niet te houden… HElemaal donkerrode vlekken en het gekriebel is niet te houden…
Ik kan wel janken want ik word gek!!!
Zelfs in mijn slaap ben ik aan het krabbelen
Ik heb van de HA een menthol creme gehad… Maar het koelt af maar na 2 min is het effect weg…
Ik ben gewoon in staat om Vicks te smeren nu…
Ik hou dit niet meer
Wie heeft DE tip voor mij??
Ik zal straks een foto maken hoe het ernu uit ziet…
Overigens zit het in mijn liezen onder mijn borsten en bij mijn oksels…
Is het geen schimmeltje?
Aangezien die van broeierige plekjes houden zoals liezen,oksels en onder borsten.
Anders even laten controleren want dan moet je een ander smeerseltje(miconazol)
Jeetje kan me voorstellen dat je er enorm last van hebt. :hug:
- Is er middels bloedonderzoek uitgesloten dat je zwangerschapscholestase hebt?
- Verder zou ik een doorverwijzing naar een dermatoloog vragen.
Helaas heb ik geen direct verlichtende oplossing voor je. Ja mentholgel of poeder, maar dat heb je al.
:hug: Jeetje wat ontzettend vervelend zeg! Jeuk is echt erger als pijn !
Zou het een allergishe reactie kunnen zijn ? of idd een schimmel infectie ofzo ? (als dat het is zou ik er echt proberen af te blijven want anders zit het over je hele lichaam straks !)
En als ik jou was zou ik morgen meteen weer naar de HA gaan hoor!
:-*
Ik heb donderdag de HA gebeld…Die verklaart mij voor gek als ik haar weer gaat bellen… Ik heb namelijk een hele fijne HA…
Een schimmeltje?? Daar heb ik nou echt niet aan gedacht?
Het is trouwens het ergste onder mijn borsten…
Bij mijn liezen zijn het meer bobbeltjes die VRESELIJk jeuken…
Ik ga toch maar dinsdag naar inloopspreek uur…
Ik krabbel mij dalijk gewoon weg.
Echt proberen om er af te blijven (is heel moeilijk ik weet het :-* )
En ik zou morgen gewoon de HA bellen hoor! en niet af wachten tot dinsdag. En een HA is er toch voor om je zo snel mogelijk te helpen ? en als het straks helemaal open ligt door dat je snachts enzo er aan krabt dan word het er echt niet beter van hoor! :naughty:
nou dikke :hug:
ik zou het wel aankaarten bij je vk of gyn
ik had ook verschrikkelijke jeuk en had zwangerschapscholestase. Ik krabte me werkelijk een ongeluk. Buik, armen, bene,n borsten, werd er echt knettergek van. Gelukkig 's nachts niet kon wel slapen.
Hier ook veel last gehad van exceem tijdens zwangerschap
en heb uiteindelijk hormoonzalf gekregen…
niet idiaal natuurlijk tijdens een zwangerschap maar ben er wel vanaf
en tussendoor smeer ik veel met olie…
Sterkte !! en Absoluut naar de Huisards hoor !!!
jammer voor hem/haar maar dit kan zo niet :hug:
is het geen zs jeuk… die had ik begin (de eerste 3 maand) van de zs op mijn billen en rug ook van die rare vlekken…
en nu begint het weer…
anders ff verwijzing dermatoloog.
jeuk is niet leeeeeuuuukk
Hoi pearlie,
Jij ook al :hug:
Nee jeuk is niet leuk nee.
Ik denk ook dat het ZW jeuk is…
Ik zal eerst maar eens even de GYN bellen waar ik bij loop.
Vannacht weer betrapt dat ik loop te krabbelen… En dan ooknog eens zoonlief die erg vervelend deed vannacht
Nou dat wordt wat de aankomende maanden.
Pfff echt hinderlijk gewoon :thumbdown:
Ik heb het ook gehad, zwangerschapsjeuk.
Ik had het zo erg dat ik onder natte handdoeken moest slapen, dat was het enige wat een beetje verkoeling gaf.
Misschien heb je hier iets aan?
Rivella jeetje meis :shock: Nou volgens mij is het nog niet zo erg bij mij denk ik.
Ik word idd midden in de nacht wakker en merk ik dat ik aan het krabben ben…
Buik, boven mijn schaamstreek mijn liezen ( staat zo charmant in mijn slaap )
Maar las ik dus dat stukje over zwangerschapsuiker.
EN laat ik dat nou hebben. Ik moet Di voor mijn defintieve uitslag.
Maar waarschijnlijk zou het 1+1 moeten zijn.
Zal ik de gyn bellen? edit ben al aan de telefoon
Nou ik heb gebeld. Morgen moest ik sowieso bloedprikken (voor dagcurve) en ik moet nu gelijk op galzuren en lever waarde prikken.
Ik heb daarna gelijk een gesprek bij de gyn. Blijkbaar vertoef ik morgen dus in het zh.
Hoe gaat het nu met de jeuk??
Is er nog wat uit de bloedtesten gekomen??
Nope de testen waren oke.
Ik werd gelijk even doorgeschoven naar de Dermatoloog en die constateerde schimmel.
Hydricortison gekregen en smeren maar.
Alleen het werd veel erger. Toen ik weer naar mijn gyn moest wilde hij mij alweer doorsturen maar ik wilde het nog even aankijken omdat ik afgelopen disndag toch weer moest gaan.
Nou de dermatoloog gekeken ( inmiddels over mijn hele lijf irritatie’s en kan geen beha’s en slipjes verdragen. En in de avond lig ik naakt onder een deken alleen maar te krabben )
Ik heb nu dus een andere zal gekregen en de jeuk is weg … Ik kan weer heerlijk warm douchen en weer een beha verdragen zonder dat ik gek word. Van de week moet ik weer maar ik neem aan dat het dan goed zit en ik niet meer terug hoef te keren :mrgreen: