Hallo,
Even een vraagje: ik heb sinds gisterenmiddag ontzettend veel last van jeukende borsten :? Ze lijken ook wel wat groter te zijn, maar verder niet gevoelig of pijnlijk.
Niet de tepels, maar meer eromheen en dan voornamelijk aan de onderkant.
Herkent iemand dit? Ik heb hier normaal nooit last van, soms rond mijn eisprong maar dat is al 10 dagen geleden.
Of misschien wil ik gewoon te graag dingen voelen… :shifty: Ik had namelijk deze keer al meteen bij de insemenaties een goed gevoel over deze poging.
Oh, wat kan wachten toch lang duren hè :roll:
gr Drella
Wat ik ken is dat ik meestal rond innestel periode verschijnselen ga krijgen maar ja da tkan voor iedereen anders liggen. En bij mijn eerste zwangerschappen (incl miskraam) kreeg ik zware borsten anderhalve week voor ongi ipv 3/4 dagen voor ongi. NOrmaal had ik het ook als onderdeel van PMS.
Ben bang dat je nog even rustig moet afwachten. Succes iig.
En een hele beslissing lijkt me dat om een kindje alleen op te gaan voeden. Vind het met z’n tweetjes al een hele klus
Gr Caroline
Ik heb zelf last gehad van jeukende borsten aan het begin van de zwangerschap. Zo erg dat ik het s’nachts in mijn slaap openkrabte :?
Het schijnt iets hormonaals te zijn.
Ik hoop voor je dat idd de eerste tekens zijn en we je snel mogen feliciteren.
.
Hey dames,
Bedankt voor jullie reacties. Jeuk is nu grotendeels weg (in elk geval niet meer zo gekmakend als gister) :roll:
Maar ze blijven wel ‘anders’ voelen. Ruim een jaar geleden was ik zwanger, heb getest toen ik 1 dag overtijd was, en ondanks dat ik helemaal niet van plan was om zwanger te worden toen :oops: wist ik al voordat ik de test ging halen al zeker dat ik zwanger was (is helaas in de 11e week in een mk geëindigd…)
Bella, het is idd geen makkelijke keuze om het alleen te gaan doen, maar ik vond de twee alternatieven (een man gaan zoeken alleen omdat ik kindje wil óf maar helemaal afzien van kinderen) geen goede opties :-*
Naja, en ondertussen wacht in nog geduldig een paar dagen af :shifty:
groet, drella.