Jesse loopt, maar nu.....

Nu moet hij schoenen.

Nu heb ik hele leuke gezien bij dolc#s en nog betaalbaar ook.

Maar nu hoor ik van een mensen om me heen dat ze altijd schoen van rond de €80,- hebben.

Ik weet dat hij goede schoenen moet hebben en dat wil ik ook, maar zouden die van de dolc#s of schoenenr##s echt zooo veel slechter zijn voor die kleine voetjes???



Helpppppp!!!

Welnee, zolang de schoenzolen van leer zijn en soepel zijn. En ze een goede

steun in hun hiel hebben maakt de prijs niet zoveel uit. Bij Scapino bijv.

hebben ze leuke schoenen van Dr. Visser. Kosten tussen de 30 en 40 euro,

en die zijn ook hartstikke goed. :thumbup:



Wel is het ook belangrijk om zijn voetjes even op te meten.

Hey Lieke!



Wat goed van Jesse!



Ik heb dr. Visser schoenen van de Scapino voor S.em. ( € 24.95)Hij liep al met 11 maanden. Ik vind ze net zo goed als die mega dure schoenen, en bovendien, die voetjes groeien zo snel dat je een paar keer per jaar nieuwe kan kopen. Ik heb ze alleen voor buiten. Binnen gewoon op sokken en blote voetjes, is het allerbeste volgens mij. En over 2 maandjes zijn dikke schoenen ook al te warm, kun je sandaaltjes kopen!



:-*

koop meestal bij van h.aren. echt prima schoenen!

ze hebben er zelfs hele folders over liggen daar :mrgreen:

Hey Caro,



Zo, wat liep S. al vroeg :clap:

Jesse heeft het nu pas ondekt. :inlove:

We gaan morgen maar een kijken.

Lieke,



volgens de consumentenbond zijn de Dr visser schoenen beter dan de dure merkschoenen.

Duur is niet beter, in dit geval… Maar wel een mooi statusmiddel :mrgreen:

Jeeeeee you go Jesse :dance: :inlove: Hey meis! De orthopeed van Wendy (mijn dinnetje) heeft tegen haar gezegd toen haar meisje voor heupdysplasie onder behandeling was dat die hele dure schoenen onzin zijn. Als de zolen maar flexibel zijn! Gewoon even laten opmeten. Wij hadden trouwens voor Jim gewoon Nikes toen hij eenmaal goed liep, maar die had thuis en op het kdv nooit schoenen aan dus die had tijd genoeg om aan die dingen te wennen…

Hoi



Nee hoor, mijn kids dragen vaak elefantjes en die kosten tussen de 20 en 40 euro

en nu brent wat groter is heeft hij, omdat hij het zo graag wou, Thomas de trein schoenen gehad, die ongetwijfeld van iets mindere kwaliteit zijn. Maar voor 19,95 was het kind wel happy :mrgreen:



ik lees zo vaak dat mensen schoenen van 80 of een broekje van 100 euro kopen en dan denk ik :shock: beetje jaloezie ook hoor, want dat kan ik er dus echt niet aan uitgeven

Hallo



Wat goed dat hij loopt zeg :dance:

Hier ook al een vroege loper met bijna 11 maand en ik moet zeggen dat wij heel veel sportschoentjes hadden gekregen toen hij is geboren en die hadden ook harde zooltjes

Wij zouden wel 100 euro kunnen uitgeven maar ik vind dat niet nodig. Geloof niet dat de goedkopere slechter zouden zijn ik zeg altyd slechte dingen worden niet gemaakt :mrgreen:



Ben benieuwd wat je hebt gekocht …ze zijn schattig die kleine schoentjes :inlove:

slechte schoenen voor die kleine voetjes worden wel degelijk gemaakt maar de prijs is geen graatmeter voor hoe goed schoenen zijn voor de ontwikkeling van de voeten. er stond pas een artikel over schoenen bij het gaan lopen in de Kinderen of Ouders van Nu ofzo :think:



ik ben ook aan het rondkijken en schoenenwinkels zeggen steeds wat anders :eh: misschien op internet even zoeken naar objectieve info of bij het CB vragen? goede kinderschoenen vind ik wel heel belangrijk (zelf sta ik verkeerd en heb daarvoor zooltjes)

Volgens mij bij kassa of radar hebben ze ook een keer een schoenentest gedaan, en ik weet nog dat een paar schoenen van scapino van 25 euro het beste was!

Hier schoenen van Bobbi, ik dacht bij van Haren. Waren in de aanbieding voor 15 euro. Superstevig en zien er leuk uit. Zelfs de dreumes vindt ze (nu) leuk! :inlove: Meteen een paar gedaan in een maatje groter.



Ik geloof niet dat deze slechter zijn dan schoenen van 80 Euro. Zijn voetjes blijven droog als we door een plas lopen, mama’s voeten niet (bij damesschoenen misschien wel verschil in kwaliteit bij die prijsklasses :wink:).

ik denk dat het sowieso heel afhankelijk is van de voeten van je kindje.



Zo heeft Teun hele brede voeten met daarnaast een hoge wreef. Hij kan dus alleen maar hele dure schoenen dragen want die hebben breedtemaat 6 in combinatie met de pasvorm voor een hoge wreef.

Stijn heeft iets minder brede voeten, voor hem kan ik ook de wat minder dure merken kopen (die onze schoenwinkel ook verkoopt).



ik vind het wel prettig dat we bij een (naar mijn idee) goede schoenenzaak klant zijn. Zij checken, als je dat zelf wilt, elke 6 weken de voeten van je kleintje als ze eenmaal goed kunnen lopen. Ze letten goed op hoe ze de voet afrollen, hoe ze balans vinden en of ze evt. een correctie nodig hebben in de schoen. Die wordt ter plekke dan gemaakt. Dat hoort allemaal bij de service/prijs. Dus tja, echt duur vind ik het dan niet.

ELise stapt sinds kort ( lees echt kort!!) langs de bank en we hebben voor haar alvast scapino schoentjes gekocht, beagle’s. En volgens mij zitten ze prima en loopt ze er ook prima op. Zat te twijfelen hier tussen van Haren schoenen of die van de Scapino… maar in beiden kan ze haar voeten afrollen en dat schijnt het allerbelangrijkste te zijn…



succes met zoeken!



groetjes,



Louise

Benthe haar eerste schoentjes waren ook van Dolcis…



Ze heeft er 6 maanden op gelopen en ze waren nog prachtig…



Haar nieuwe schoenen zijn nu van Scapino… Heeft B’Elanna eigenlijk ook al jaren…

Voeten afrollen? en hoge wreef?

Sorry ik ken beide niet. Zou iemand het mij willen uitleggen?



Hier overigens altijd schoenen bij scapino weg. Ben er zelf ook zeer tevreden over.

Onze heeft een apparaat staan waar je je voet kan meten van jezelf of kind.

Het heeft zelfs ook een trappetje met leuning. Erg fijn!

Iedere keer als ik voor schoenen ga, ga ik altijd de maten controleren op die apparaat.

Ik kreeg het advies in de schoenenwinkel om eerst te wachten tot S enne 3 maand liep en dan pas schoenen te gaan kopen.

Tja en waar loopt je kind dan in de tussentijd op als je 'm buiten neerzet?

Dat is dan bij mij altijd de grote vraag… :think:



Mirthe heeft dus al een hele tijd als we buiten spelen de oude ‘eerste schoentjes’ van d’r broer aan :wink: . Ook toen ze nog niet liep, want dan zat ze wel op de loopauto en dat vond ik in de winter toch niet zo fijn met van die dunne leren slofjes.



Nu loopt ze ruim een maand los en moet ik wel op zoek naar goede eerste schoentjes, want ze loopt natuurlijk steeds meer buiten en volgens mij zijn die van Stan toch nog iets te groot. Maar daar heb ik dus ook een vraag over aan de Sc.apino fans: kun je daar ook voetjes laten meten? Want wij gaan meestal of naar D.olcis (waar ze meten) of naar duurdere schoenenzaak in ons dorp. Maar die dr. Vissers klinken wel aantrekkelijk, maar dan wil ik natuurljk wel zeker weten dat ik de goede maat heb!

Bij Scapino staat meestal een soort podium ergens bij de kinderschoenen… Kun je zelfs zelf je kids opzetten en meten…

Let wel op. Als je ergens een voet laat meten, kan die maat verschillen van een andere winkel. Dus bij Scapino kopen, bij Scapino meten…

Ze wilden laatst in een winkel in Doetinchem beweren dat Benthe van maat 19 naar 23 was gegaan :shock:

Ben naar Dolcis gegaan en daar bleek ze net tegen een 20 aan te zitten. Klonk me waarschijnlijker in de oren…



Maar ik zweer tegenwoordig bij Scapino… Zeker nu ze in Doetinchem verbouwd zijn en een ballenbak hebben. Kan ik B’Elanna droppen en met Benthe shoppen :wink:

Voor mijn zoontje heb ik de trackstyle schoenen.

Hij heeft breedtemaat 6 en zeer hoge wreef,en ja leeft ook nog eens op grote voet.



Ik koop ze vaak in de afprijzing want anders betaal je 120 euro voor een paar schoentjes.



Hij is nu 19 maanden oud en gaat naar de maat 26 toe.



Waar gaat dat heen hihi.



maar elefanten zijn ook erg goed en goed betaalbaar en die gaan ook in breedtematen.

Dus voor elk kindje hebben ze er wel een schoen.



Groetjes Bianca