Jelle verbrand

Een dikke knuffel voor jullie :hug:

Groetjes,

Heleen

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Vanmorgen om 9.30 uur werden we verwacht.

Papa ging mee voor de zekerheid. Dus gezellig met zijn viertjes in de auto.

Ik was zooo zenuwachtig, moest steeds naar de wc voordat we gingen :oops: :roll:

Maar goed daar aangekomen ging het weer goed.

Ik moest me melden, Jelle stond nergens op de papier, beetje dom. Maar het kwam toch goed.

Hele aardige arts assistent, toch wilde hij even de baas van de Heelkunde er bij halen. Ik moet wel zeggen, zijn rechtse handje viel reuze mee, klein wondjes die je niet echt ziet. Zijn linker zag er wel wat beter uit. Toch ff die baas er bij halen. Samen bekijken, aan rechts hoeven we niks meer te doen, gewoon vet houden met vaseline, dus ook geen verband meer daar :smiley:

Links, het is gelukkig niet zwart, anders was het dieper en moesten we naar Beverwijk. Toch wilden ze dat we maandag weer op controle kom, dan kijken ze weer, eventueel als er velletjes geknipt moet worden, gaan ze het onder narcose bij Jelle doen. Ik vond dat juist niet erg, want ik was blij dat ze hem niet te veel pijn willen doen nu, aangezien die ander arts dat afgelopen woensdag wel had mogen bedenken :twisted:

Dus maandag terug, als het toch allemaal meevalt, dan gewoon nog een paar keer controleren en verbinden en anders ff onder de narcose (om te slapen). Maar nu nog maar aan 1 kant een verband, dus dat is helemaal perfect. Jelle kan zijn rechterhand weer gebruiken.

Ga wel ff een sok over zijn linkerhand doen, want anders haalt hij hem er gewoon af… daar kan hij zijn rechterhand nu voor gebruiken :wink:

Ik voel me opgelucht, Remco ook. Hij kon zijn linkerhand goed bewegen, ook qua knijpen en daar waren we heel erg bang voor. Ik heb door deze artsen die erg aardig waren een rustig goed gevoel gehad en ben niet zenuwachtig voor maandag.

Hij heelt goed…

Daarna ff naar Ma op de zaak geweest, ff verrassen en toen met Jelle ff naar de markt geweest. Thuisgekomen sliep hij al in de auto, dus hem meegenomen, lekker tegen mij aangelegd en hij slaapt nu weer lekker door in zijn bedje…

Hoi Femke

ik ben blij voor jullie dat het toch nog meevalt :thumbup:

Hopelijk gaat het herstel van zijn linkerhand net zo snel als rechts :smiley:

Groetjes,

Heleen

:hug: :cry: :hug: :pray: :-* :hug:

Pffff, wat een verhaal. Ik zit met duimendik kippenvel te lezen. Wat zal jij geschrokken zijn en die moedergevoelens hè. Heel herkenbaar.

Fijn dat het waarschijnlijk allemaal toch meevalt. Hopelijk geneest alles snel en goed. :hug:

Oh wat erg, wat zal jij geschrokken zijn! Heel veel beterschap voor Jelle, ga hem maar heel goed verwennen!

Wat een schrik :shock:!

Hoe gaat het nu met je ventje?

Heel wat beter. Rechts is goed geheeld, nog een beetje te zien.

Links nog niet helemaal oke, maar gewoon blijven smeren. Maandag weer ff terug op controle.

Komt allemaal goed, hij speelt weer gewoon.

Bedankt voor jullie lieve reacties :-*

Femke, voor jou heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Jelle.

:hug:

Ik snap je gevoel zo goed, valt niet mee he. :hug:

Kyan heeft een paar weekjes terug gloeiend hete thee over zich heen gegoten. Ik kon nog net voorkomen dat het over zijn gezichtje ging, maar zijn schouder en bovenarm zaten onder de blaren. Nu zijn het witte plekken die in de loop van de tijd bij moeten trekken. Hoewel ik het wel een plekje heb gegeven inmiddels, voel ik me nog steeds een beetje schuldig.