Oh dit onderwerp is zo vaak geweest, maar goed. Ik moet het toch ffkes kwijt !
Vanaf 12 januari gaat mijn lieve kleine mooie Jelle :inlove: naar de kinderdagverblijf.
We beginnen gewoon eerst met een halve middag en wel dus al op die vrijdag. Ik heb er tegelijk zin in, maar vind het ook weer een groot ervaring. Voor Jelle ook wel weer goed, voor zijn taalontwikkeling en lekker met andere kinderen spelen…
Spannend. :roll:
Zo dat wilde ik ffkes kwijt :-*
Oei wat spannend Femke, leuk ! Maar, toch ook wel moeilijk voor mama denk ik, komt vast allemaal goed hoor :thumbup:
Wat spannend! Ik hoop dat hij het naar zijn zin zal hebben! Het zal vast wel even wennen zijn, ook met wegbrengen. Het is best een lastige leeftijd ervoor (weet ik uit ervaring) Maar Bas was voor ik het gebouw uit was alweer lekker aan het spelen! Nu, krijg ik nog net een half kusje en is hij aan t spelen
wordt hartstikke leuk joh!
Weet je wat ik zoo super vond? Al die knutselwerkjes die ze maken!!! Zijn eerste werkje, ooh ik was zooo trots! echt geweldig
Ja daar kijk ik ook best naar uit !
Heerlijk lijkt het mij !
Hee Fem,
Spannend spannend. Maar idd kei gaaf. Toen Connor zijn eerste “pasta ketting” maakte op de 2-talige creche, was ik ook mega trots. Het verschil is alleen dat ik er natuurlijk bij blijf.
Maar ook ik zal er aan moeten geloven. Ik heb Connor ingeschreven op de Peuterspeelzaal. Als er plek is, mag ie in februari beginnen op 1 maandagochtend. En dan in mei op de dinsdagochtend en donderdagmiddag. Dat wordt brullen
Maar uhm Fem, waarom nu pas? Wat doe je tot nu toe met Jelle als je bent werken??
:-* Jeanine
Heee hallo
Mijn moeder pastte op Jelle, maar omdat hun zaak nu ergens anders heen gaat en ook omdat iemand die de finaniceel regelt momenteel in de ziektewet is komen er meer dingen op haar af.
Dus ja, dan moet ik wel…
Heb tussen kerst en oud en nieuw wel lekker eerst vakantie. Dus daar ga ik met Jelle en Remco ook van genieten !
:-*
Hoi Femke,
Ik heb Julien toen hij 7 mnd was voor het eerst naar het kdv gebracht. Met buikpijn, want ik zag er als een berg tegenop. Ik heb altijd gezegd dat ik mijn kinderen nooit naar het kdv zou brengen.
Het was toen echt nodig (maar voor 2 ochtenden, maar toch).
Inmiddels is het helemaal niet meer nodig, maar gaat het nog steeds want hij heeft het er ontzettend naar zijn zin!
En ik ook, want het is reuze gezellig op de ouderavonden :lol:
Zijn groepsleiding is fantastisch. Ik breng hem er echt met plezier naartoe nu.
Groetjes,
Martine
Kevin gaat straks in het nieuwe jaar ook naar het KDV. 2 ochtenden in de week.
Ik had in het begin iets van Nee geen KDV maar doe het toch maar ook voor zijn ontwikkeling e.d.
Wat is nou leuker: Opa en Oma die oppassen of spelen met je leeftijdgenootjes?
Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het moet doen met die teruggaaf omdat ik voor een deel WW krijg en voor een deel uitzendwerk doe.
( ik weet niet wat ik als bedrag moet invullen omdat ik van beiden “loon” krijg ) Dit gaat ook pas in in januari 2007.