volgens mij zeg ik het zelf iets te vaak,
want tygo zegt het nu ook de hele tijd:
jeeéeeeeetsje! :inlove:
@Ziet wrote:
volgens mij zeg ik het zelf iets te vaak,
want tygo zegt het nu ook de hele tijd:
jeeéeeeeetsje! :inlove:
Is wel erg leuk he, als je jezelf terugziet door je kind z’n oogjes (eh… mondje! :lol: )
Ik heb het bij de kinderen van mijn klas (groep 3). Vorig jaar zei ik vaak: Oh, my god! En toen zeiden de ouders van het meisje het toevallig op de ouderavond, zonder te weten dat ik het vaker zei: “Ja, en de laatste tijd zegt onze Vivian heel vaak: ooooo, mai gos! Waar ze dat nu weer vandaan heeft?” Haha, ik moest wel lachen en zei maar gauw dat het oeps, van mij af kon komen… :oops: :lol:
whahaha errug
Ja zo zegt die van mij de laatste tijd opeens de hele tijd ‘gedorie’ :oops: :oops: :inlove:
:lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :inlove:
1 van Justin’s eerste woorden was ut :oops: :oops: :oops:
:inlove: :mrgreen: Leuk zeg!
Stef zegt de hele dag (wel op het juiste moment overigens) O-ohw. Net als de teletubbies EN mama…
Gisteren haalde ik hem op bij het kinderdagverblijf. Hij zat net lekker aan tafel een soepstengel te eten. Zodra hij mij in het zicht kreeg was het: ‘O-ohw!’ Echt zo grappig!
milan roept de hele dag door c1000 en friesche vlag :mrgreen: :mrgreen:
Hier een tele tubbie fan want ze zegt tegen alles: nog een keer ,nog een keer!!!
@klavertje4 wrote:
milan roept de hele dag door c1000 en friesche vlag :mrgreen: :mrgreen:
:eh: ??? :mrgreen: Roep jij dat dan zoveel? Hoe komt hij daar bij? :think:
hier eerste woordje natuurlijk gewoon mama en dan papa… maar de laatste tijd zegt hij ook vaak K*t… oeps… moet maar beter op me taalgebruik gaan letten als hij wakker is :mrgreen:
@Dame wrote:
@klavertje4 wrote:milan roept de hele dag door c1000 en friesche vlag :mrgreen: :mrgreen:
:eh: ??? :mrgreen: Roep jij dat dan zoveel? Hoe komt hij daar bij? :think:
dat komt omdat milan geobsedeert is door logo’s… als hij een logo ziet dan wijst hij em aan en dan wil hij dat ik zeg wat er staat en als ik dat dan 2 keer gezegd heb, dan weet hij het… en dus elke keer als hij dat ziet (of iets wat er op lijkt (c1000 bijv rood met wit) dan roept hij dat! het meeste zegt hij dus friesche vlag en c1000, maar hij weet ook het logo van de becam, groene kruis, heineken, taksi en nog veel meer :mrgreen:
Haha, prachtig! Wat een heerlijke eigenaardigheid.
hahaha wat grappig!
tis ook wel eens vervelend hoor die eigenschap :mrgreen: gister gingen we te fietsen en dan wil hij weten wat er op elk verkeersbord en alle borden staat die we tegenkomen :wall: :mrgreen:
Geweldig hè, als ze eenmaal gaan ‘praten’… :mrgreen:
Quentin praat ons nu ook heel erg na… Mijn vriend en ik hebben er een handje van om -als we ergens mee klaar zijn of wat dan ook- te zeggen: ‘Zo! Nou… Hèhè!’ … Mag jij raden wat Quentin zegt… ‘Sjooohooo! Waaaauuu! Hèheeeeee…’ … :lol: :lol: :lol:
Enneh… Verder probeert hij werkelijk ALLES na te zeggen, dus ik ben wel op m’n woorden aan het letten zeg maar… :mrgreen:
Als we Julien nu uit zijn stoeltje tillen na het eten zegt hij ‘sooooow’, hij begint dus ook mama al na te zeggen (ik zeg altijd ‘zo’ als ik een handeling heb uitgevoerd :roll: )
@Mar10e wrote:
Als we Julien nu uit zijn stoeltje tillen na het eten zegt hij ‘sooooow’, hij begint dus ook mama al na te zeggen (ik zeg altijd ‘zo’ als ik een handeling heb uitgevoerd :roll: )
Hier precies hetzelfde :lol: .
Ik zeg blijkbaar ook heel vaak ‘ZO’.
Dus meneer heeft iets gedaan en zegt: zoooo (precies met de goede intonatie, haha)
en Yara zegt nu geregeld OHhhhhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
als ze iets echt niet wil.
Dan zegt ze eerst neeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj en dan ohhhhhhhh neeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
Maar dat heeft ze van Erik,want die zegt ook altijd tegen haar ohhhhhhhhhhh neeeeeeeeeeeeeeeeeee daar komt niks van in! :naughty:
Hihi, als Mischa echt iets niet wil roept hij: DOEI!!!
Maar van wie hij dat heeft, geen idee :think: