Jeetje en hij zag er al zo tegen op

Hallo,



Mijn broertje moest vandaag naar het zkh om zijn spataders te verwijderen. Hij vond het best wel eng heeft nog nooit eerder wat gehad.

Nu is er dus tijdens de behandeling een catheter ofzo afgebroken :shock:

Dat is nog nooit eerder voor gekomen ze hebben ook meteen de fabrikant gebelt.

En mijn broer krijgt een scan en dan afwachten wat er verder gaat gebeuren.



Ik hoop voor hem dat het allemaal mee valt en dat hij vandaag weer nar huis kan .

Tsjonge wat spannend!

Wat voor gevolgen heeft dit voor hem ?



Edit: ik lees nu even verder dan mijn neus lang is.

Het is nog afwachten dus…

Oh jakkes :shock: :shock:

Nu zakt míj de moed ook een beetje in mijn schoenen :shifty:

Ben benieuwd hoe het afloopt.

oh bah… zal je altijd zien dat iemand die er echt mega tegenaanhikt dan ook nog zoiets treft. Hopelijk loopt het met een sisser af.



@Karin2 wrote:

Oh jakkes :shock: :shock:

Nu zakt míj de moed ook een beetje in mijn schoenen :shifty:

Ben benieuwd hoe het afloopt.




Jij gaat ook voor spataders?

Waar? Mijn nicht heeft het in Assen in een kliniek (Braam geloof ik) laten doen en was en is erg tevreden.

He vervelend! :hug:

He gatsie…zoals ik het dus begrijp zit er dus nog iets in zijn been? Hopelijk kan de scan uitsluitsel geven over de verdere stappen

@mamaMarije wrote:

oh bah… zal je altijd zien dat iemand die er echt mega tegenaanhikt dan ook nog zoiets treft. Hopelijk loopt het met een sisser af.



@Karin2 wrote:
Oh jakkes :shock: :shock:

Nu zakt míj de moed ook een beetje in mijn schoenen :shifty:

Ben benieuwd hoe het afloopt.




Jij gaat ook voor spataders?

Waar? Mijn nicht heeft het in Assen in een kliniek (Braam geloof ik) laten doen en was en is erg tevreden.




Ja bij Braam, heb al een jaar een verwijsbrief liggen :shifty:

Ik zie er tegenop. Ook omdat ik dan een poos niet kan sporten, maar ook bang voor de ingreep.

Hoe is het nu met je broer? Heftig hoor.





@Karin2 wrote:





Ja bij Braam, heb al een jaar een verwijsbrief liggen :shifty:

Ik zie er tegenop. Ook omdat ik dan een poos niet kan sporten, maar ook bang voor de ingreep.


Ik zou ook niet in de zomerperiode gaan, omdat je daarna een tijdje steunkousen moet dragen, niet charmant met rokje, maar ja klachten zijn ook niet prettig.

Hij is rond 17.30 weer thuis gekomen.



Ze hebben het stuk verwijderd onder plaatselijke verdoving.

Maar ze hebben ook meteen wel weer de spataders verwijderd dit wou mijn broer graag.

Dus nu heeft hij er extra nog een litteken bij :?



Ze hebben heel vaak excuses aangeboden en er is een vertegenwoordiger uit Amsterdam bij gekomen die heeft foto’s gemaakt en het gaat dus ook naar de fabrikant in Amerika.



Hij is er zelf wel heel nuchter onder :smiley:

Nou gelukkig!



Schadevergoeding vragen voor dat litteken :wink:

In Amerika zijn ze daar wel gevoelig voor toch; voor schadevergoedingen en aanklaag dingen :wink:



Fijn dat je broer er zo relaxt onder is!

@Karin2 wrote:

@mamaMarije wrote:
oh bah… zal je altijd zien dat iemand die er echt mega tegenaanhikt dan ook nog zoiets treft. Hopelijk loopt het met een sisser af.



@Karin2 wrote:
Oh jakkes :shock: :shock:

Nu zakt míj de moed ook een beetje in mijn schoenen :shifty:

Ben benieuwd hoe het afloopt.




Jij gaat ook voor spataders?

Waar? Mijn nicht heeft het in Assen in een kliniek (Braam geloof ik) laten doen en was en is erg tevreden.




Ja bij Braam, heb al een jaar een verwijsbrief liggen :shifty:

Ik zie er tegenop. Ook omdat ik dan een poos niet kan sporten, maar ook bang voor de ingreep.


Ik woon op 3 min afstand van de braam kliniek! :slight_smile:

Mijn dansjuf heeft dat daar laten doen en die was er ook zeeeer positief over! Zij danste na een dag alweer!

Verdorie, wat rot zeg :hug: !

Ooh, gelukkig alles goed verwijderd…

Die schadevergoeding krijg je niet zo snel. Wij zijn nav een operatiefout bij mijn zoontje bij de klachtencommissie terecht gekomen en ze bemiddelen alleen tussen de arts en de client. Een excuus kan er ook al nauwelijks vanaf dus dat jou broer sorry heeft gekregen vind ik toch al heel wat!