Jeempie zeg

nou ja, ik loop vandaag door mijn o zo hoog geprezen jumbo… en kijk even bij het schap van de flesvoedingen… :shock: was de friso daar voorheen 6.59… nu ineens 8.19… de pakken zijn veranderd, en er is iets toegevoegd… hoppa gooien we er gelijk maar ff 1.60 bovenop… Moet ik daarna nog ff bij de appie zijn… tot mijn grote verbazing… dezelfde nieuwe verpakkingen , maar… maar voor 7.19!!!

Dus het is over met jumbo, de goedkoopste… Ga daar van de week toch maar eens ff melding van maken… tis toch nie normaal?

Hier nog een in dezelfde “shock-toestand”…

Vorige week had ik het bonnetje van de Supercoop al bewaard omdat er opeens 8,19 op stond voor de Friso, zodat ik het de volgende keer mee kon nemen (ik was er echt van overtuigd dat er iets niet goed gegaan was bij de kassa!).

Afgelopen zaterdag heb ik het dus ook in eerste instantie niet meegenomen, omdat ik dacht het “ergens anders” wel goedkoper te kunnen halen…Nou…mooi niet dus!

Maarre…Appie dus? Ga ik straks daar eens even kijken!

ja ik heb er gisteren nog een pak voor 7.19 gekocht… Ik durf het niet al te ver vooruit te kopen meer, omdat Daan dus nog maar drie flessen per dag drinkt gaat het niet zo rap meer… maar vind het wel ineens belachelijk hooor…

Ik ga morgen met mijn bonnetje van de appie naar de jumbo… ze beweren de goedkoopste te zijn, dus passen zij hun prijs maar weer aan!!!

Dit vond ik op de site van Fr*so

De prijs van Friso Kindervoeding

De consumentenadviesprijs van Friso Kindervoeding is verhoogd. Reden hiervoor is dat Friso Kindervoeding haar flesvoedingen heeft verbeterd, en naast de vertrouwde voedingsstoffen voor weerstand en ontwikkeling, de bouwstoffen DHA en AA toevoegt. DHA en AA zijn bouwstoffen voor de hersenen. Het zijn ingrediënten waaraan veel onderzoek vooraf is gegaan bij de ontwikkeling ervan.

Wij hebben er toch niet om gevraagd, de voeding was prima… tju toch!!

Ook de Supercoop beweert het goedkoopst te zijn, dus als ik straks een goedkoper pak bij de Appie vind, ga ik ook maar eens met mijn bonnetje op pad…Goed idee!

Maar schofterig is het wel, zo’n enorme prijsverhoging… Overigens heb ik wel gezien, dat de andere merken die bij de Supercoop hier verkocht worden (Nutrilon en nog een waar ik even niet op kan komen) ook in prijs verhoogd zijn…

heb 4 weken geleden bij de c1000 10,50 betaald!

Heb het toen alleen mee genomen omdat we het vergeten waren te halen en omdat dat de enige winkel in de buurt was die nog open was!

maar hallo zeg, wat een prijzen! :naughty:

wow joseetje, zoveel? :shock: maar ja, als je niks anders kunt moet je wel natuurlijk… Daarom zorg ik ook altijd dat ik een pak op voorraad heb staan, je weet maar nooit…

tsja we waren spontaan een weekendje naar mijn ouders gegaan, dan komt het nog weleens voor dat we dingen vergeten :mrgreen:

sodetju zoveel omhoog…

ik haal het altijde bij schlecker … daar is hij ook goedkoop

Bij de kruidvat is de friso ook goedkoop! :thumbup:

Tenministe de laatste keer dat ik daar haalde, Sam drinkt nog maar 1 per dag… dus gaat hier ook niet zo snel…

Dat geintje heeft Nutrilon ook al een keer geflikt… :evil:

En dat ging alleen maar om de verpakking!

weet je wat het is, en dat is het oneerlijke ervan… ze weten dat je het toch wel nodig hebt, en dus toch wel koopt, of het nu 7 of 8 euro kost… en overstappen kan wel, maar als het ff kan hoeft dat natuurlijk niet…

Nee dit is gewoon misbruik maken van je macht als kindervoedingfabrikant!!! En dat dan onder het mom van dat ze de voeding hebben verbeterd… nou haal die vitaminen er dan nu maar weer uit, de voeding was prima zoals ie was :evil:

Zo ja toen Joy klein was was dat inderdaad met nutrilon om de verpakking inderdaad. Jeetje wat boeit mij een verpakking nu. En t ergste was t was opeens overal uitverkocht enzo :naughty: Maarja daarna ben ik overgegaan op de kruitvat extra care net zo goed :wink: Inmiddels krijgt ze t natuurlijk al bijna 1jaar niet meer nu gewoon halfvolle melk haha

De Frso hier in Weert bij de Jumb kost gewoon €6,59

ja maar zijn dat nog de oude pakken, of al de nieuwe???overigens, hier bij het kruitvat ook gewoon de nieuwe pakken voor 8.19…

Ik ga straks met mijn bonnetje naar de Jumbo… zal het ze eens onder de neus wrijven, en bovendien… volgens de 7 regels krijg ik dan ook nog een pak gratis ook nog :lol:

@Heleentje wrote:

Dat geintje heeft N*trilon ook al een keer geflikt… :evil:

En dat ging alleen maar om de verpakking!

Ja ! Wat was ik kwaad toen zeg !!! Belachelijk, lekker winst maken over de kleine ruggetjes van onze kids.

Ik vond het ergens ook nog een nog een trap na omdat de bv bij mij niet lukte :frowning: (Tuurlijk slaat dat nergens op maar het voelde niet grappig :evil: )

Nutrilon ging van 7,99 naar 10,50 ongeveer.

Hoorde vandaag op het nieuws dat Nutrilon de prijzen wéér omhoog gaat gooien, ook voor Olvarit en zo… Tsss… het houdt maar niet op!! :evil:

@joseetje wrote:

heb 4 weken geleden bij de c1000 10,50 betaald!

Heb het toen alleen mee genomen omdat we het vergeten waren te halen en omdat dat de enige winkel in de buurt was die nog open was!

maar hallo zeg, wat een prijzen! :naughty:

Het is volgens mij franchise…Bij mijn c1000 betaal ik iets van 7,59 ofzo…

@mv2kids wrote:

ja maar zijn dat nog de oude pakken, of al de nieuwe???overigens, hier bij het kruitvat ook gewoon de nieuwe pakken voor 8.19…

Bij onze kruidvat ook hoor! Ben nog niet zo thuis momenteel in de prijzen van melk maar ik vond het verschil tussen friso en eigen merk kruidvat ook wel groot!
Durf alleen nu nog niet zomaar over te stappen omdat ze het zo goed doet...

Maar wel schofterig zo'n prijsverhoging! (ik bedoel.. het gaat niet om een paar centen!)

gr
muts

nou hulde aan de jumbo hoor… kreeg gelijk een gratis pak mee… en de prijs wordt acuut aangepast… :mrgreen: