jeemig

we gingen vanochtend vroeg op pad om naar het dolfinarium te gaan, ineens zien we op de autobaan allemaal knipperende lichten, en mensen uit auto’s rennen naar een ongeval wat dus net gebeurd was,

wij konden gewoon niet stoppen omdat we alle 3 de kinderen in de auto hadden, (je weet niet wat je aantreft en voor de kids kan dit natuurlijk heel shokkerend zijn)

" gelukkig" stonden er al een aantal auto’s stil, dus konden we verder toch niks meer doen… het was echt net gebeurd ik geloof nog geen minuut daarvoor



http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=90196

Wow, heftig :shock:

Ik zou ook niet zijn gestopt als je zag dat er al hulp was én je kleine kinderen in je auto had zitten…

jemig wat vreselijk zeg!!!

oooo vreselijk zo iets.

Tuurlijk wil je gelijk stoppen maar je moet ook aan je kinderen denken die je inderdaad ook geen trauma wilt bezorgen door ze te confronteren met zoiets heftigs.

Gelukkig was er al genoeg hulp ter plaatsen.

ja gelukkig wel, heb nog een behoorlijk tijdje na zitten shaken hoor! je ziet toch de paniek in de omstanders ogen…



zelf heb ik ook ooit eens als kind een ongelijk gezien op de autosnelweg in duitsland, toch blijft je dat beel altijd bij je houden als je zoeiets weer tegen komt!!!



hoop wel dat het nu goed is met de mensen!!!

Ja ik heb het vanmorgen ook gezien toen ik de andere kant opreed, zag er heftig uit!

Ah getsie…



Ik heb paar jaar geleden ook een ongeluk zien gebeuren. Was de eerste keer dat we met onze VW transporter bus op vakantie gingen. Op de andere baan klapte een Vw transporter met caravan op zn zij. Vond het daarna heel eng aangezien wij met de zelfde combinatie reden… :?

Hè getsie!!



Wel goed dat jullie doorgereden zijn. Kan me voorstellen dat je daarna nog even zit te shaken, bah

ow wat schrikken zeg!

En wat een dilemma dan met de kids in de auto, maar goed dat er meer autos al gestopt waren, kan je je toch daaraan vasthouden dat je weinig meer kon doen. :hug:

Oh bah wat naar… :?