jeemig 15 puppies foto's pag 6

Gelukkig!!!

Maar wat een slager zeg die die hond zo een keizersnee heeft gedaan! :wall:

GEWELDIG!!! :dance: :dance: :dance:

Oh wat een goed nieuws!! :thumbup:

en dat ze nu maar mag genieten van dr kleintjes :inlove: :inlove:

gelukkig!!! :dance: :dance: :dance:

Kan niet wachten tot de foto’s :lol:

oh wow, wat een supergoed nieuws!!!

oh wat fijn zeg dat mama dog weer beter is !!

en de pups dikzakkies ohhh :inlove: :inlove: ik kan niet wachten tot de fotos er zijn!!

Wauw, wat een goed nieuws zeg!!! :dance: :dance: :dance:

Eerlijk is eerlijk, ik had het echt niet verwacht hoor.

En wat een hork van een da zeg, ik lees op kok heel veel nare verhalen over da, is er niet een soort van lijst ofzo.

Dan weet ik waar ik wel of niet heen moet met m’n beessies.

Wat een opluchting dat ze het gered heeft :dance: en wat vreselijk slecht van de eerste dierenarts :evil: .

Wat een idiote dierenarts is die eerste dan geweest !

Gelukkig gaat het nu weer goed met haar, hopen dat de puppies net zo mooi uitgroeien als mama hond. En gelukkig zijn ze weer compleet zodat ze heerlijk voor der kleintjes kan zorgen.

Wat een goed nieuws!!! Maar waar blijven die foto’s??? :angel:

Oh Merel,

Wat fijn dat de mamahond en de puppies het allemaal hebben gered.

Wat een l*l van een da die de eerste operatie had gedaan… :?

Foto’s ??

ik ben vanmorgen voor het eerst wezen kijken,maar was mijn foto toestel vergeten :doh: ik heb gezegt dat ik deze week nog een keer kwam met mijn foto toestel.

ohhhhhhhh ze zijn zoooooooooooo schetig zeg :inlove: ze lopen al rond en plassen en poepen netjes op de kranten. :thumbup:

whaaaaaaah je banner!!! :shock: :inlove:

hihihihi :thumbup: ik moet het nog even verwerken hoor hahaha…

:clap: :clap: :clap: :clap: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wauuww Merel wat gaaf Gefelicteerd :inlove: :inlove:

dan nu eindelijk de foto’s :inlove:

het gaat geweldig met de pups en mama hond is ook weer helemaal opgeknapt…met de hulp van veel mensen hebben ze alle 15 puppies er door gesleept en de een is nog liever en schattiger dan de ander.

gisteren zijn we er geweest ,ik was er niet bij weg te slaan.er zit er een bij waar ik werkelijk stapel verliefd op ben geworden,maar peter zegt nee :cry: hij ziet het niet zitten straks 2 kleine kindjes en dan twee grote honden in huis.

ik ben er nog niet klaar mee :twisted: :mrgreen:

dames geniet…

achos wat een lieverds!!!

HEBBEN HEBBEN HEBBEN !

het is dat ze zo ver weg zitten maar anders :wink:

:inlove: :inlove:

ze zijn nu ruim 6 weken oud…scheetig of niet dan :inlove:

:inlove: Ohhh… Wij hebben ook zo’n kleur dog gehad vroeger, Joris heette hij. Zwart met een witte borst.

Er zal er hier ook wel nooit een komen, maar ik blijf erbij, het zijn de mooiste honden die er zijn! :inlove:

De fokster zal het best zwaar hebben met 15 van die levendige pups. :slight_smile: