Jeeeeeeeeeeej!!*vakantie*Over 11 dagen zijn we weer thuis...

Sas veel plezier mop en geniet ervan !!! :-* :-*

Ohhh lekker zeg, heel veel plezier, en vooral veel spammen naderhand hè!!!

Stinkerd, ik ga je missen…

Maar wel errug lekker… en verdiend na een periode van FAMILY FIRST :inlove: :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Even opladen en daarna weer gaan op die lading energie die je bezit… 8)

Ik verheug me nu al op de foto’s… Ben benieuwd hoe al die setjes je meisje gaan staan en de mooie poses van je Renzo… EN ik wil Stef zien :drool: Liefst blote bast… :silenced: :mrgreen:

Verdorie meis, je gaat echt lang weg zijn… wel af en toe als het lukt even een kusje komen geven hier… :pray:

Dikke dikke smakkerd… :-* Fai…

Heel veel plezier en geniet lekker met je mooie gezinnetje van je zus en man en het mooie Curacao!!!

Jee, gewoon nog maar twee nachtjes :dance: .

Heerlijk genieten hoor meis, even lekker alles achterlaten dat komt over 4 weken wel weer (en je heb er hard genoeg voor gewerkt de laatste weken :thumbup: ).

Heel veel plezier bij je zus, maar vooral ook lekker met je gezinnetje genieten van elkaar :inlove:

:-*

Dank jullie wel…zo slapen en dan nog 1 kort nachtje :shifty:

Heel veel plezier! Geniet ervan!

(Is je gegund! :-*)

zoooooooooooooooooooooooooooooooooo jaloers!!!

Geniet ervan met zijn allen!!!

Mijn zusje zal wel jaloers zijn als ze dit leest, niet dat ze ook op KOK komt maar toch!!

Ze heeft toen ze net is afgestudeerd, een half jaar samen met haar vriend op Curacao gewoond, en heeft zelfs overwogen om er te gaan wonen.

Ik ben blij dat ze die stap nooit heeft genomen, en nu lekker bij mij in de buurt woont.

Zij zegt altijd dat Curacao van de ABC eilanden de mooiste is…

Nogmaals een hele goede reis!

@renzosmam wrote:

@Elise wrote:
Veel plezier & een heeele fijne vakantie met je gezin toegewenst!! :-

Alle zomerkleertjes al ingepakt? 8)

Zal je & je mooie kids missen in ons draadje :-

3x raden wie de meeste kleding mee heeft :oops: :inlove: 8)

:mrgreen: :inlove: :inlove:

@Anne-marie wrote:

Mijn zusje zal wel jaloers zijn als ze dit leest, niet dat ze ook op KOK komt maar toch!!

Ze heeft toen ze net is afgestudeerd, een half jaar samen met haar vriend op Curacao gewoond, en heeft zelfs overwogen om er te gaan wonen.

Ik ben blij dat ze die stap nooit heeft genomen, en nu lekker bij mij in de buurt woont.

Zij zegt altijd dat Curacao van de ABC eilanden de mooiste is…

Nogmaals een hele goede reis!

Zeg maar tegen je zusje dat als ze terug wil ik aan mijn zus kan vragen voor een leuk prijsje het appartement te verhuren (onder haar huis)!!

Mijn zus gaat ook via haar bedrijf (detacherings…schrijf je dat zo :shifty: ) mensen aan stage en werk helpen vanuit NL naar Curaçao…

Ik ben benieuwd hoe het is daar…dan snap ik wellicht de keus van mijn zus ook…of we gaan er ook wonen :lol: :wink: 8)

Dames bedankt allemaal…zo leuk dit…

Nog 1 nachtje :shock: :o :shifty:

:o Is het al zover! Heeeerlijk dat je weer even mag zonnebakken, je kids zich heerlijk kunnen vermaken, je zus en family weerziet, tjillen vooral ook tjillen! :mrgreen: :-*

Geniet ze met zijn allen!

heb nou al heimwee :cry: :cry: :cry:

Sas :dance: :dance: :thumbup: :inlove: geniet ervan!!!

@renzosmam wrote:

Zeg maar tegen je zusje dat als ze terug wil ik aan mijn zus kan vragen voor een leuk prijsje het appartement te verhuren (onder haar huis)!!

Mijn zus gaat ook via haar bedrijf (detacherings…schrijf je dat zo :shifty: ) mensen aan stage en werk helpen vanuit NL naar Curaçao…

Ohhh dat zal ze super vinden. destijds heeft ze ook bij mensen ingewoond (appartementje). Ze hebben inmiddels ook een kind, nog net geen 2 en misschien willen ze nog wel voordat haar dochter 2 word een keer naar Curacoa (dat is eind september).

Laat je het me zsm weten.....ze is nu namelijk aan het zoeken voor een vakantie....... :-* :-* :-*

Ben je alweer terug, oh nee je moet nog

Ik ga je missen :cry: :-*

Goede reis en een hele fijne vakantie :thumbup:

Hey sas…

Nu is het uurtjes aftellen…spannend!

Hoop dat jullie allemaal een beetje opgeknapt zijn zodat jullie fris aan je lang verwahte vakantie kunnen beginnen

Veel plezier, lekker genieten, chillen

En ik ga je missen :-*

Heeeeeel veeeeel plezier :thumbup: :dance: Heerlijk daar echt waar :drool: Wij zijn er in 2004 voor 2 weken op vakantie geweest en wil graag weer eens terug, maar dan moeten de boys iets groter zijn :wink: Ik ben heel erg benieuwd naar je mega fotoverslag over 4 weken :mrgreen: :thumbup:

heerlijk zeg zo’n vakantie :thumbup: geniet er lekker van maar als ik het zo lees zal dat geen probleem worden :mrgreen: