JEE het zit me ook niet mee (update pag 3)

Ik vind mijn hechting er niet echt netjes uitzien :sick: vies en ineens komt er uit hoekjes en kiertjes wat vocht … volgens de artsen niets ergs … zoals je op het gaasje kan zien ziet het vocht er niet echt doorzichtig roze uit…



ontstoken is het niet … het doet geen pijn … maar die stukjes huid lijken wel aan het vervellen …

En mijn andere hechtingen van de operatie zien niet rood maar meer gewoon eigen huidskleur …



wat is nu jullie mening … vanaaf toch even de HAP laten kijken of moet ik me niet druk maken …



AS WOE heb ik een afspraak op het ziekenhuis en zouden de hechtingen er uit gaan … maar wil even weten hoe jullie erover denken :shifty: :thumbdown:



Edit beheer: Let op foto kan als zijnde “schokkend” ervaren worden.

lijkt mij toch een beginnende ontsteking

ik zou er toch even mee naar de ha gaan :hug:

Hi,



Het lijkt mij ook een beginnende ontsteking… :think: Het ziet er niet echt “rustig” uit…



Sterkte! :-*

dat dacht ik dus ookal … ik heb dus vandaag al 4 gaasjes verspilt … enne mijn trui zit helemaal onder de vlekken … :thumbdown:

Nou dat vind ik er ook niet echt rustig uit zien… waarom bel je niet gewoon even met het zkh? Ik zou daar liever naar toe gaan dan naar de HAP eigenlijk…

ja ga nu bellen …



:-*

Met dit soort dingen kan het nooit kwaad om even iemand die er meer verstand van heeft naar te laten kijken.



He tkan net zo goed niks zijn, maar het zal maar wel een beginnende ontsteking zijn, dan kan het maar beter bij een beginnende ontsteking blijven denk ik.

okee ik heb gebeld … nu toch even de HAP bellen om 17:00 …

Ze zei dat het niet echt lekker klonk … maar omdat het niet binnen 24 uur na de opname is kan je niet meer meteen terug komen … maar moet je dus eerst even de HAP laten kijken … :shifty:





dus over 4 minuten ga ik even de HAP bellen dan zijn ze bereikbaar

Mooi gaan jij ik vind het dat het er rood uit ziet en beter een keer te veel laten zien en dat het niks is als 1 keer te laat en dat het weer pijn gaat doen! En je zelf niet af laten schepen door die mutsen van de hap.

ben benieuwd wat ze zeggen,hoop niet dat ze je afschepen.

Goed dat je bent geweest… zekere voor het onzekere nemen…

Ik dacht altijd, bij jeuk en vervellen dat het juist aan het ‘helen’ is… :mrgreen: Dus=goed… :mrgreen:

Maar jij hebt wel even een flinke snee gehad… dus goed dat je het laat checken… :thumbup:

18:10 HAP!!!

Even laten kijken er word toch gedacht aan een ontsteking …

:hug: Succes… :hug:

@faizaa wrote:

Goed dat je bent geweest… zekere voor het onzekere nemen…

Ik dacht altijd, bij jeuk en vervellen dat het juist aan het ‘helen’ is… :mrgreen: Dus=goed… :mrgreen:

Maar jij hebt wel even een flinke snee gehad… dus goed dat je het laat checken… :thumbup:




Nee het jeukt niet … heb nu meer een beetje een stekende pijn … heb het ook niet aan mijn moeder durven laten zien vanmiddag… maar het is ineens gekomen … het was helemaal netjes … en ineens 9 dagen na de operatie komt er pus oid uit… mijn shirt zit ook helemaal onder :thumbdown:





daarnaast heb ik in totaal 4 plekken hechtingen en ik vind deze er tegenover de andere echt VIES uitzien ik zal een foto bijvoegen van een andere hechting

deze is waar ook mijn broek nog eens tegenaan zit …



dus let niet op de rimpels is van mijn strechbroek :lol:

Ik denk dat het inderdaad een ontsteking is of gaat worden (aangezien het vocht dat eruit komt pussig is en het rood is, beter de pijn voorkomen ;)). Super dat je er toch even naar laat kijken! :-*

ja vind het geen goed idee … om er een ontsteking in te krijgen :thumbdown:

Hopelijk valt het mee…'t ziet er toch echt uit als een beginnende ontsteking.



Ik weet niet waar die hechtingen precies zitten (goeie close up! :mrgreen: ), maar als het echt goed gaat ontsteken word je litteken er ook niet mooier op!



In ieder geval succes zometeen :thumbup: :thumbup:

enne nog een tip…als de hechtingen eruit zijn, smeren met littekencreme van Biodermal!



Het litteken van mijn KS gaat al een beetje vervagen, ik smeer het netjes 2x per dag in :mrgreen:

ik vind die wond er ook verre van fraai uit zien…wat weinig hechtingen of zie ikdat nu verkeerd…